UniGlass Polska od początku swej działalności konsekwentnie realizuje strategię dynamicznego rozwoju w dostarczaniu wysokiej jakości szkła, jako niezawodny producent, zachowując krótkie terminy dostaw do swoich klientów. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby rynkowe w ostatnim czasie, UniGlass zakupił pierwszy piec Glaston do hartowania szkła. Dzięki wysokiej jakości i dużej wydajności piec GlastonFC500TM pomógł poszerzyć sieć trwałych realacji z rosnącą liczbą klientów. 

 

 

2016 3 44 1

Od lewej: Radoslaw Florczyk , UniGlass Polska. Pekka Hytti, Glaston

 

 

Początek działalności UniGlass Polska sięga roku 2001. Siedziba firmy znajduje się w Łomży, leżącej w północno-wschodniej części Polski, ok. 150 km od Warszawy. Kluczowym profilem działalności firmy jest produkcja szyb zespolonych, która odbywa się na wysokiej klasy maszynach, z wykorzystaniem surowców i materiałów najwyższej jakości. Stała kontrola jakości oraz staranny dobór dostawców umożliwiły firmie dynamiczny rozwój oraz sprostanie wymaganiom szerokiej rzeszy klientów w kraju i za granicą. W celu wzmocnienia swojej pozycji na trudnym i wymagającym rynku producentów szyb zespolonych Właściciel firmy, Radosław Florczyk, zdecydował o poszerzeniu oferty o szkło hartowane.

 

– Pomysł zakupu pieca do hartowania pojawił się kilka lat temu. Nasi klienci coraz częściej wyrażali potrzebę hartowania szkła, więc zdecydowaliśmy, że nadszedł czas, by dokonać inwestycji – mówi Radosław Florczyk.

 

Właściciel poznawał GLASTON przez ostatnie 10 lat. Przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupu, odwiedził fabrykę firmy GLASTON w Tampere, by poznać produkty oraz wydajności poszczególnych maszyn. 

 

 

Wysoka jakość oraz duża wydajność

 

– Jakość szkła hartowanego na piecu GLASTON FC500TM oraz wydajność tego pieca to główne czynniki, które wpłynęły na naszą decyzję o zakupie tej maszyny – mówi właściciel firmy UniGlass tłumacząc swoją decyzję o zakupie. – Nie byliśmy zainteresowani zakupem alternatywnego urządzenia u innych dostawców, ponieważ po wnikliwej analizie rynku wiedzieliśmy, że tylko piec GLASTON jest w stanie zagwarantować jakość szkła hartowanego, która spełnia nasze rygorystyczne oczekiwania.

 

Dziś UniGlass hartuje głównie szkło niskoemisyjne, co było głównym argumentem stojącym za wyborem FC500TM.

 

– Wysoka jakość produktu końcowego jest najważniejszą cechą linii do hartowania GLASTON FC500TM – podkreśla właściciel. – Nasi klienci od razu dostrzegli wysoką jakość dostarczanych wyrobów gotowych.

 

FC500TM został opracowany przez GLASTON w odpowiedzi na dzisiejsze zapotrzebowanie w sektorze hartowania szkła, by wyróżniać się produktem końcowym na rynku. Dodatkowo oszczędza energię oraz zwiększa zdolność niskoemisyjności szkła.

 

(...) 

Praktyczne doświadczenie

 

– Naprawdę doceniam praktyczny interfejs użytkownika w urządzeniu, który zapewnia łatwość w uruchomieniu linii – kontynuuje Radosław Florczyk. 

 

Jako wnikliwy i osobiście zaangażowany w procesy produkcyjne właściciel firmy, zawsze chce poznać wszystkie aspekty techniczne urządzeń, na których pracuje. Dlatego potrafi je obsługiwać tak samo, jak jego operatorzy. W jego opinii, instalacja pieca oraz szkolenie pracowników poszło bardzo sprawnie oraz zgodnie z harmonogramem.

 

– Piec był uruchomiony z dnia na dzień, bez zakłóceń naszych procesów produkcyjnych – mówi właściciel. Jeżeli chodzi o doświadczenia z serwisem GLASTON, Radosław Florczyk śmieje się: Od czasu instalacji nie mieliśmy żadnych problemów. Tak więc nie było powodów do kontaktu z serwisem. Piec działa perfekcyjnie. 

 

 

2016 3 45 1

“Piec był uruchomiony dzien po dniu, bez zakłócen podczas naszych procesów produkcyjnych.“

 

 

Kontynuując wyróżnianie się

 

Uniglass Polska dąży do tego, aby wyróżniać się na rynku wysoką jakością produktów oraz elastycznością w stosunku do oczekiwań klientów. Aktualnie firma dynamicznie rozwija się i pozyskuje nowych klientów w kraju i za granicą. – Dziś ok. 50% naszej produkcji jest sprzedawana na rynku polskim. Pozostałe 50% jest eksportowane – mówi Radosław Florczyk, który planuje kontynuować strategię wzrostu działu eksportu.

 

 

2016 3 45 2

Dziś UniGlass produkuje głównie szkło niskoemisyjne, co było głównym argumentem stojącym za wyborem FC500™.

 

 

Oferta dużych jednostek szklanych oraz poszerzenie asortymentu

 

Plany spółki na przyszłość obejmują poszerzenie oferty o nowe rodzaje szkła do nowych zastosowań. Aby lepiej zaplanować rozwój, Właściel UniGlass Polska ponownie odwiedził Glaston w grudniu 2015 roku, aby poznać najnowsze urządzenia i technologie. 

 

– UniGlass zobowiązuje się pozostać na czele trendów technologicznych. Chcemy miec pewność, że oferujemy klientom całą gamę produktów ze szkła, które spełnią ich oczekiwania. Dlatego musimy zawsze polegać na niezawodności naszych urządzeń. Z takim podejściem biznesowym, możemy nadal wzmacniać naszą konkurencyjność tak w Polsce jak i na rynkach zagranicznych – podsumowuje Radosław Florczyk.

 

 

Przedstawiciel na Polskę
MC Diam sp. z o.o.
Al. Lotników 12
PL 02-668 Warszawa
Tel.: + 48 609 685 877 (Michał)
+ 48 693 451 606 (Tomasz)
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Wiecej informacji: Glaston, Tel. +358-10-500 500, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., www.glaston.net. Copyright © 2016 Glaston Corporation

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 03/2016

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.