Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 12 okladka

       Świat Szkła 12/2019

 

User Menu

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

heroal 2018 Banner C50VSZ 750x150 PL mit-Rahmen1 

baner szklo budowlane

 

20190820-BANNIERE-HALIO-750x100-1D-PL

 

wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

budma 2020 - 480x120

 

Na targach VITRUM 2019 firma LISEC zaprezentowała system wsparcia „na żywo” LISEC.EYE
Data dodania: 08.11.19

LiSEC.eye to system zapewniający uaktualnienie usług firmy LISEC i wsparcie usług cyfrowych dla firm szklarskich w postaci pomocy online – czyli zdalnej pomocy z wykorzystaniem internetu.

 

2019 11 08 1

 

Za niewielką dopłatą, oprócz podstawowej opłaty za maszynę, niezależnie od posiadanej liczby maszyn klient ma zapewniony krótszy czas potrzebny na serwis, a ponadto operatorzy będą wizualnie uczestniczyli w poszukiwaniu właściwej odpowiedzi jak zoptymalizować działanie maszyny lub znależć usterkę za pomocą tego cyfrowego rozwiązania.


Firma szklarska oszczędza dużo czasu dzięki natychmiastowej pomocy w przypadku przestojów. Operator maszyny natychmiast zostaje połączony z technikiem serwisu LiSEC, a przyczynę usterki powodującą przestój można szybko naprawić za pomocą interaktywnej wideokonferencji. Operator może też robić zrzuty ekranu kontrolnego (panelu sterującego maszyną) i przeglądać je razem z technikiem serwisu LiSEC. Komentarze można dodawać jak na tablicy.

 

2019 11 08 2


Klient otrzymuje dostęp do portalu serwisowego „my-LiSEC”. Dokumentowane są tam wszystkie dane serwisowe klienta, w tym status, wymagania montażowe, dokumenty związane z usługami oraz lista wszystkich maszyn szklarskich klienta. Operator ma też dostęp do instrukcji planowania elektronicznego i instrukcji obsługi maszyny.

 

Z usług tych można korzystać stosując różne urządzenia mobilne i stacjonarne (komputer, laptop, tablet czy smartfon) za pomocą przeglądarki internetowej. Przkaz wideo „na żywo” zostanie zoptymalizowany do użytku mobilnego – zgodnie z dostępnym połączeniem danych. Pozwala to na ustanowienie połączenia nawet z sygnałem mobilnym o niskiej przepustowości.

 

2019 11 08 3

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji:  Świat Szkła 11/2019
 

 

Czytaj także --

 

 

01 chik
01 chik