O szerokiej ofercie dziewięciu najważniejszych marek oraz licznych wyróżnieniach opowiedział Dyrektor Marketingu Karol Dziarnowski. Po swoich przemówieniach dyrektorzy wspólnie pokroili tort, którym wszyscy zebrani uczcili jubileusz. Ta część konferencji odbyła się w nowo wybudowanym Magazynie Centralnym TOPEX.

Image 

Po tej okazałej hali gości oprowadził Z-ca Dyrektora Logistyki Dariusz Robak, patron merytoryczny projektu. Po dokładnym zapoznaniu się z zasadami funkcjonowania nowoczesnej linii do kompletacji zamówień, dziennikarze –  wspólnie z kierownikiem Działu Technicznego Jarkiem Malinowskim –  odwiedzili laboratoria, w których testowane są narzędzia i elektronarzędzia.

Image 

Na koniec uczestnicy obejrzeli wzorcownię, w której zgromadzono większość produktów wchodzących w skład oferty najważniejszych marek firmy TOPEX. Na oglądaniu jednak się nie skończyło. Wraz z doświadczonymi prezenterami ochotnicy mogli własnoręcznie sprawdzić jak pracuje się młotem udarowym czy mikropalnikiem.

Dodatkową atrakcją był odremontowany zabytkowy Volkswagen T1, którego podziwiali wszyscy fani motoryzacji.

ImagePodczas całej konferencji firma TOPEX miała okazję pokazać przedstawicielom mediów to, co obecnie stanowi o jej sile: ogromne doświadczenie, inwestycje w nowe technologie, a przede wszystkim zespół znakomitych specjalistów, którzy w najwyższej mierze stoją za sukcesem firmy.

więcej informacji: www.topex.pl

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.