Dostępne od kwietnia br. okna Prolux krakowskiego Oknoplastu zaprojektowano tak, aby do minimum zredukować udział profilu w powierzchni okna, zyskując większą powierzchnię szyby. Zastosowano w nich specjalne profile, wzmocnienia a także rozwiązania okuciowe, pozwalające na długotrwałe komfortowe użytkowanie. Okucia do okien Prolux dostarczyła firma Winkhaus.

 

Dzięki zastosowaniu autorskich pomysłów i nowych rozwiązań konstrukcyjnych w oknach dwuskrzydłowych ze słupkiem ruchomym uzyskano o 22% większą powierzchnię szyby. Okna Prolux wyróżnia ponadto minimalistyczny, nowoczesny design, świetne parametry izolacji termicznej i akustycznej oraz właściwości antywłamaniowe.

 

 

201150722winkhaus1

W oknach dwuskrzydłowych Prolux zastosowano specjalną zasuwnicę Winkhaus, umożliwiającą umieszczenie klamki dokładnie pośrodku ramiaka.

 

Swój wyjątkowy wygląd okna Prolux zawdzięczają specjalnym smukłym profilom wykonanym w technologii 6-komorowej. Ruchomy słupek jest węższy o 33%, posiada symetrycznie umieszczoną klamkę. Pomimo zastosowania wąskich profili chroniony patentem system wzmocnień pozwala na wykonanie dużych przeszkleń bez obawy o trwałość i bezproblemowe użytkowanie okna.

 

Nowy produkt firmy Oknoplast wyposażony jest w okucia Winkhaus. Każde skrzydło chronią 2 zaczepy antywyważeniowe, przykręcane do stalowego wzmocnienia. Współpracują one z trzpieniami w kształcie ośmiokątnych grzybków, znajdującymi się na elementach skrzydłowych okucia. Ich konstrukcja zapewnia stabilne połączenie, w znacznym stopniu utrudniające wyważenie skrzydła z ościeżnicy.

 

 

201150722winkhaus

Nowa linia okien firmy Oknoplast z Krakowa - Prolux - wyposażona w okucia Winkhaus.

 

W oknach dwuskrzydłowych skrzydło bierne wyposażone jest w zasuwnicę z chowaną dźwignią. Oprócz eleganckiego wyglądu zapewnia ona wygodną i bezpieczną obsługę okien z ruchomym słupkiem.

 

W oknach Prolux zamontowano także wielostopniową regulację uchyłu sterowaną klamką oraz system specjalnie zaprojektowanych elementów okucia, dbający o prawidłową pozycję skrzydła w ramie.

 

Głównymi elementami strategii marketingowej okien Prolux są światło i przestrzeń. Premiera nowego produktu odbyła się w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, gdzie w niezwykły sposób testowano odporność okien na wiatr przy użyciu zabytkowego samolotu. Okna Prolux stawiły także czoła badaniu odporności na nasłonecznienie oraz testowi na wodoszczelność i przepuszczalność powietrza.

 


Zdjęcia udostępniła firma Oknoplast Kraków.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.