Czytaj także -

Aktualne wydanie

SS-06-2019-I okladka 01

 6/2019

wydanie dwujezyczne (pol-ang)

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 LiSEC SS Konfig 480x120

 GP19-480x105px 

 GLASS 480X120

 

ALUPROF ze Złotym Konsumenckim Liderem Jakości
Data dodania: 21.08.15

ALUPROF otrzymał złote godło w piątej edycji prestiżowego plebiscytu Lider Jakości 2015 w kategorii „Profile i systemy z aluminium” prowadzonego przez redakcję Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Wyróżnienie jest tym cenniejsze dla firmy, gdyż dotyczy satysfakcji i pozytywnych odczuć samych konsumentów, którzy najchętniej wybierają właśnie produkty ALUPROF.

 

20150809ALUPROF nagroda konsumencki lider jakosci dziennik gazeta prawna


Celem programu Konsumencki Lider Jakości jest wyłonienie najlepszych marek i firm funkcjonujących na polskim rynku z punktu widzenia konsumentów. W kategorii „Profile i systemy aluminiowe” złote godło w plebiscycie otrzymała firma ALUPROF SA, znajdując się tym samym na szczycie rankingu. Wyróżnienie potwierdza, że produkty tej marki cieszą się największym zainteresowaniem i zaufaniem klientów.

 

Determinantą tego wyboru jest przede wszystkim międzynarodowy zasięg przedsiębiorstwa, wysoka jakość wyrobów oraz fachowa obsługa. – Ogromnie cieszy nas, że konsumenci cenią produkty ALUPROF, w których projektowanie i produkcję wkładamy całe serce. Dzięki ciężkiej pracy staliśmy się liderem w swojej branży, co podkreślają liczne nagrody, w tym złote godło w rankingu Konsumencki Lider Jakości – tłumaczy Bożena Ryszka, Kierownik Działu Marketingu i Public Relations ALUPROF SA.


W badaniach Konsumenckich Liderów Jakości, które objęły 10 400 respondentów, diagnozowane i oceniane były przede wszystkim dwa parametry: identyfikacja stopnia rozpoznawalności produktów bądź usług oraz lojalności wobec danego producenta czy usługodawcy. Wybrano mieszaną analizę badawczą, aby wyniki były najbardziej rzetelne, obiektywne i profesjonalne.

 

Składają się na nią takie badania jak: kwestionariuszowe (badanie eksperckie dotyczące kwalifikacji marek w kategoriach produktowych), pilotażowe (na losowo wybranej grupie konsumentów), face-to-face z konsumentami (ankieta pilotowana z udziałem badacza), opinii w ramach CAWI (przeprowadzone za pośrednictwem kanału on-line).

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik