Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 07 okladka

 

       7-8/2019

 

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 LiSEC SS Konfig 480x120

  

VITRUM Swiat Szkla Web

 

ift 480x105px RFT19 engl 

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

 

YAWAL rozpoczął proces rebrandingu
Data dodania: 04.01.16

20150101YAWAL logotypObchodzący w tym roku jubileusz 25-lecia producent aluminiowych systemów architektonicznych odświeża swój wizerunek. Konsekwencją jest nowe logo oraz nowy styl komunikacji spółki.

 

 

Odświeżenie wizerunku marki jest konsekwencją zmian, które zachodzą w spółce. Od kilku miesięcy pracujemy nad konsolidacją grupy (Yawal, Final) i nad poprawą efektywności procesów operacyjnych – mówi Magdalena Jagiełło, Prezes Yawal SA. Dostosowujemy również strukturę firmy do wymagań rynku, dzięki czemu będziemy działać dynamiczniej i skuteczniej.

 

 

Chcemy by ta nowa jakość nad którą pracujemy znalazła odzwierciedlenie w nowym systemie identyfikacji wizualnej. Dotychczasowy dorobek firmy (25 lat istnienia) został zachowany pozostając przy czerwonej kolorystyce i nazwie firmy ale za idącymi zmianami elementy te zyskały swoją indywidualność, większą czytelność i współczesny charakter.

 

Nowe logo Yawal poza odświeżeniem zapisu nazwy (logotyp) zostało wzbogacone o element graficzny z monogramem firmy (litera Y). Kolorystyka czerwona logo została zdynamizowana odcieniem malinowym a kolorem uzupełniającym stał się chłodny turkus, co podkreśla nowoczesność marki, a jedocześnie nowy system identyfikacji wykorzystuje motyw siatki konstruktorskiej, która oddaje inżynieryjny, solidny charakter marki, co zawsze stanowiło największą jej siłę.

 

Autorem rebrandingu jest agencja Dragon Rouge z Warszawy, firma brandingową od ponad 20 lat w Polsce, pomagającą marką rozwijać i zmieniać się.

 

Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej na wszystkich nośnikach to proces rozłożony w czasie i potrwa około roku. Jednak już na przełomie roku pojawiły się pierwsze nośniki nowej identyfikacji w postaci kalendarzy, a w trakcie projektowania są również kolejne, takie jak katalog firmowy czy strona internetowa.

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik