Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 11 okladka

       11/2019

 

User Menu

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

heroal 2018 Banner C50VSZ 750x150 PL mit-Rahmen1 

baner szklo budowlane

 

20190820-BANNIERE-HALIO-750x100-1D-PL

 

wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

  

budma 2020 - 480x120

 

„DOBRY MONTAŻ” wznawia działania
Data dodania: 19.08.16

20160808DOBRY MONTAZ Partnerzy kampanii2Wraz z początkiem sierpnia ruszyła kontynuacja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”. Organizowana przez Związek POiD inicjatywa została wzbogacona o szereg nowych działań, m.in. klasy patronackie w szkołach zawodowych oraz certyfikowanie monterów.

 

Realizowana od 2014 roku kampania „DOBRY MONTAŻ” ma na celu promocję idei prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Nawet najlepszy, najdroższy produkt, jeśli zostanie źle zamontowany, będzie generować straty ciepła i nie zapewni komfortu użytkowania. Dobry montaż jest więc niezbędnym dopełnieniem inwestycji w okna, drzwi, bramę czy osłonę okienną.

 

Dotychczasowe działania kampanii spotkały się z dużym zainteresowaniem odbiorców. Aby w dalszym ciągu budować świadomość konsumentów i monterów w zakresie prawidłowego montażu stolarki budowlanej, przygotowano nowe aktywności. Wśród nich zaplanowano m.in. utworzenie klas patronackich w szkołach zawodowych, szkolenia dla osób zarządzających punktami sprzedaży stolarki budowlanej oraz certyfikowanie monterów.

 

Nowe funkcjonalności zyska również strona internetowa www.dobrymontaz.com. Podobnie jak do tej pory, prowadzona będzie także kampania public relations w mediach ogólnotematycznych, branżowych oraz specjalistycznych. Nie zabraknie też promocji dobrego montażu podczas najważniejszych wydarzeń branżowych czy dedykowanego fanpage'u na Facebook'u. Podsumowanie akcji odbędzie się na VIII Kongresie Stolarki Polskiej, w maju 2017 roku.

 

20160808DOBRY MONTAZ Partnerzy kampanii


„DOBRY MONTAŻ”, w charakterze Partnerów, wspierają firmy: AIB, Anwis, DOBROPLAST, FAKRO, GERDA, Hörmann, Pol-Skone, Porta, PROLINE, SOUDAL, Stolbud Koronea, Wkręt-Met.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik