Dwa dni biznesowych rozmów, branżowych dyskusji i firmowych prezentacji, a wszystko to przy udziale przedstawicieli ok. 350 sieci handlowych i ok. 1,5 tys. uczestników. Tak w największym skrócie wyglądała jesienna edycja Shopping Center Forum 2016, największego spotkania przedstawicieli sektora retail w Polsce i Europie Środkowej.

 

Wypracowana na przestrzeni dekady wielowymiarowa formuła wydarzenia, łącząca w sobie przestrzeń targowo-networkingową i konferencyjną przyciągnęła wiele znanych marek do warszawskiego Centrum EXPO XXI – zarówno deweloperów, zarządców nieruchomości i najemców, jak również inne podmioty bezpośrednio związane z branżą nieruchomości komercyjnych.

 

20160933scf 2016 rd bud 01 magdalena agnello

 

 

 

Dla wszystkich uczestników SCF 2016 te dwa dni (21-22 września) pełne były intensywnej pracy. Wystawcy przeprowadzili wiele rozmów biznesowych, udzielali porad i opowiadali o swoich projektach. Pomysłom na bardziej efektywny biznes sprzyjały nie tylko toczące się na stoiskach konwersacje, lecz także panele dyskusyjne poświęcone najważniejszym wyzwaniom, przed którymi staje obecnie branża centrów handlowych w Polsce.

 

– Oferta programowa SCF 2016 została starannie dobrana do potrzeb branży, dzięki czemu przyciągnęła wielu uczestników rynku – ocenia Magdalena Agnello, Dyrektor ds. Handlowych w firmie RD bud, która jako Generalny Wykonawca wyspecjalizowany w realizacji centrów handlowych, już trzeci rok z rzędu prezentowała swoje realizacje uczestnikom Shopping Center Forum.

 

– Od kilku sezonów obserwujemy w Polsce wzmożoną aktywność inwestycyjną w sektorze retail, związaną w największym stopniu z przebudową, rozbudową lub modernizacją już istniejących centrów handlowych. Dlatego w dużej mierze to właśnie pod tym kątem przygotowywaliśmy się do udziału w zakończonej właśnie edycji SCF, chcąc przy tym zwrócić uwagę deweloperów i zarządców nieruchomości, że tego typu projekty – na etapie ich realizacji – rządzą się nieco innymi prawami niż budowa obiektu od podstaw.

 

Tu prace prowadzone są z reguły na funkcjonującym obiekcie, co powoduje niedogodności zarówno dla klientów, jak i najemców. Nie można też przy tym zapominać o parametrze ekonomicznym – potrzeba naprawdę dobrej współpracy pomiędzy podwykonawcami, by możliwie najszybszej oddać poszczególne strefy do użytku – wyjaśnia Eric Agnello, Dyrektor Generalny RD bud, która na swoim koncie ma m.in. prace modernizacyjne w takich obiektach jak CH Arkadia, Galeria Wileńska i Galeria Mokotów w Warszawie czy rozbudowę CH Riviera w Gdyni.

 

20160933scf 2016 rd bud 02

 

 


Jesienna edycja Shopping Center Forum 2016 przechodzi do historii, po raz kolejny zapisując się na jej kartach wysoką frekwencją, która cieszy przede wszystkim uczestników. Bo przecież nie od dziś wiadomo, że najlepsze decyzje podejmuje się w cztery oczy.

 

– Jesteśmy zadowoleni zarówno ze względu na duże zainteresowanie naszym stoiskiem, jak i profesjonalną organizację. Na pewno będziemy nadal podtrzymywać tradycję udziału w SCF, szczególnie, że to jedna z nielicznych okazji w roku, by w jednym miejscu i czasie spotkać tak wielu przedstawicieli branży, na rzecz której działamy, i która, bądź co bądź, jest nam szczególnie bliska – zapowiada Dyrektor Generalny RD bud.

www.rdbud.com

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.