Choć po trzech kwartałach 2016 r. koniunktura w budownictwie jest wzrostowa to niepokojem napawać mogą niepomyślne wieści z polskiego rynku dystrybucji materiałów budowlanych. Czy problemy sieci handlowych wpłyną na sprzedaż? Czy dzisiaj posiadanie dobrego produktu to nie wszystko? Gdzie sprzedawać swoje produkty? Dlaczego klienci wybierają te, a nie inne miejsca zakupu? Którzy dystrybutorzy materiałów są najbardziej znani wśród Polaków?
Ponieważ kluczem do sukcesu jest dotarcie z produktem do jak największej liczby klientów, zapraszamy do zapoznania się z nową edycja raportu „DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH”. Raport umożliwia poznanie najbardziej efektywnych kanałów dystrybucji i zawiera kluczowe dla odbiorców dane dotyczące sprzedaży materiałów budowlanych.
Jest to jedyne na rynku tak obszerne i pełne opracowanie .
Raporty są unikalnym na rynku, rzetelnym źródłem danych. Jakość pracy badawczej ASM jest potwierdzona Certyfikatami PKJPA oraz ESOMAR.