Trwa XXVII edycja konkursu „Teraz Polska", w którym wyróżnione zostaną produkty i usługi o najlepszych walorach jakościowych, technologicznych i użytkowych. Konkurs przeprowadzany jest przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego w trzech kategoriach: dla produktów i usług, dla gmin oraz dla przedsięwzięć innowacyjnych. Wnioski konkursowe przyjmowane będą do 23 stycznia 2017 r.

 

20170111 teraz Laureaci XXVI edycja

 

Laureaci konkursu zyskują prawo posługiwania się Godłem „Teraz Polska”, które na przestrzeni lat stało się synonimem najwyższej jakości.


- Teraz, gdy dla Polaków jakość zaczęła odgrywać najważniejszą rolę w procesie zakupowym, szczególnie ważne staje się odznaczanie tych naprawdę najwartościowszych produktów. Znak „Teraz Polska” umożliwia konsumentom szybką identyfikację najlepszych produktów w sklepach – tłumaczy Michał Lipiński, dyrektor konkursu „Teraz Polska”.

– Dla ponad 70% konsumentów Godło „Teraz Polska” jest gwarancją najwyższej jakości, a ponad 80% ankietowanych decyduje się na zakup produktów oznaczonych właśnie tym znakiem – dodaje.


Wysoka rozpoznawalność znaku „Teraz Polska” wpływa pozytywnie na działania promocyjne firmy, na prestiż, a także na poprawę wizerunku przedsiębiorstwa wśród kontrahentów, partnerów biznesowych oraz w otoczeniu społecznym.


- W spotkaniach B2B, w spotkaniach z naszymi dystrybutorami, z osobami, które podejmują decyzję, by nasz produkt zaproponować konsumentowi na swoim rynku,

 

Godło „Teraz Polska” jest bardzo pomocne i potrzebne – mówi Katarzyna Furmanek, właścicielka firmy kosmetycznej FLOSLEK, która od 2005 roku posługuje się biało-czerwonym znakiem.


- 20 lat temu rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Dzisiaj możemy się pochwalić, że m.in. dzięki współpracy z Fundacją „Teraz Polska” jesteśmy firmą globalną i jako wicelider rynku okien dachowych osiągnęliśmy 15-proc. udział w światowej sprzedaży – mówi Janusz Komurkiewicz z firmy Fakro, która od 20 lat wykorzystuje Godło „Teraz Polska” w budowaniu swojego wizerunku.


Prestiż, zwiększenie zaufania, lojalności klientów, rozpoznawalności i konkurencyjności firmy to zdaniem dotychczasowych laureatów najważniejsze korzyści, jakie przynosi zwycięstwo w konkursie „Teraz Polska”.

 

- W konkursie może wziąć udział każdy przedsiębiorca, który oferuje klientów wysokiej jakości produkty lub usługi. Co roku laureatami zostają zarówno małe, rodzinne firmy, jaki i największe polskie przedsiębiorstwa – tłumaczy Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. - Kryteria oceny są tak skonstruowane, że każda firma ma szansę na zwycięstwo, bez względu na wielkość zatrudnienia, kapitał czy osiągane zyski. Warunek jest jeden: najwyższa jakość! To ona decyduje o przyznaniu nagrody – dodaje.


Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić ankietę rejestracyjną, która znajduje się na stronie www.terazpolska.pl lub skontaktować się z biurem fundacji, pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dzwoniąc pod numer: 22 201 29 90, 22 826 01 91.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.