Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 05 okladka

 5/2019

wydanie dwujezyczne (pol-ang)

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

gpd2019 480x100  

 LiSEC SS Konfig 480x120

PlotComplex baner

 

 

Marka dla profesjonalistów
Data dodania: 24.06.08
     W dniu 30 kwietnia w Warszawie odbyła się konferencja prasowa firmy HYDRO BUILDING SYSTEMS, dostawcy systemu WICONA. Przedstawiciele firmy omówili kluczowe zamierzenia firmy i przedstawili obiekty referencyjne – jako dowód wysokiej jakości wyrobów firmy.


    Pod marką WICONA od sześćdziesięciu lat sprzedawane są na całym świecie produkty do fasad, okien i drzwi. Wysokie wymogi technologiczne, konsekwentne rozwiązania systemowe, wysokie standardy produktów i wykonawcze oraz szeroki zakres usług serwisowych i doradczych doprowadziły do tego, że marka WICONA zajmuje dzisiaj wiodącą pozycję rynkową na obszarze systemaów profili aluminiowych. Za marką WICONA kryje się norweski koncern HYDRO, jedno z wiodących światowych przedsiębiorstw branży aluminiowej. To połączenie daje systemowi WICONA decydujące impulsy do wczesnego rozpoznania globalnych trendów i jest podstawą rozwoju zintegrowanych, przyszłościowych strategii.

    Jednym z największych bieżących wyzwań jest rozwój efektywnych pod względem energetycznym koncepcji budynków, które uwzględniają problemy ocieplenia klimatu, spowodowane stratami energetycznymi. W tym kontekście duże znaczenie mają budynki charakteryzujące się oszczędnym korzystaniem z zasobów, oferującym wysoki komfort użytkowania i zapewniającym zdrowe środowisko pracy i otoczenia mieszkalnego. Jednocześnie w świetle wzrastających cen za energię muszą być one ekonomicznie i długofalowo atrakcyjne dla inwestorów i użytkowników. HYDRO BUILDING SYSTEMS rozpoznał te potrzeby już przed wieloma laty i odpowiednio nadał kierunek swoim działaniom. Poprzez markę WICONA przedsiębiorstwo oferuje przyszłościowe, energooszczędne rozwiązania mające również na względzie ochronę środowiska.

WICONA znowu silna na rynku polskim
    Firma HYDRO BUILDING SYSTEMS z siedzibą w Ulm zwiększa swoje zaangażowanie na rynku polskim i dąży do ponownego zdobycia przez markę WICONA przodującej pozycji.
    Rozszerzenie aktywności firmy HYDRO BUILDING SYSTEMS w Polsce przypada na fazę wzrostu koniunkturalnego w branży fasad aluminiowych. Boom, który może osiągnąć dwucyfrowy procentowy wynik w skali roku, obejmuje wszystkie segmenty istotne dla HYDRO BUILDING SYSTEMS, czyli budownictwo przemysłowe i gospodarcze, do tego dochodzi nowe budownictwo biurowe i nowoczesne centra handlowe.

Techniczna kompetencja mocną stroną firmy
    Dla HYDRO BUILDING SYSTEMS – dostawcy systemów WICONA najważniejszymi grupami docelowymi, są przedsiębiorstwa wykonawcze stolarki aluminiowej, ponadto inwestorzy, projektanci i architekci. Dla tych ostatnich grup docelowych szczególną wagę mają usługi doradcze świadczone przez system WICONA przed realizacją projektu.

     Tutaj możemy podkreślić kompetencje techniczne naszych pracowników i stworzyć odpowiednie warunki dla udanej realizacji projektu, wyjaśnia Leszek Stodolski, General Manager HBS w Polsce. Kluczowym posunięciem rynkowym jest jednakże techniczne kompleksowe wsparcie i doradztwo wykonawców.

    Od momentu ponownego wejścia marki WICONA na rynek polski w roku 2005 firma HYDRO BUILDING SYSTEMS bardzo dużą wagę przykłada do ostrożnego i poważnego powiększania kręgu stałych klientów wśród zakładów wykonawczych zajmujących się konstrukcjami metalowymi oraz do umacniania zaufania do marki u dotychczasowych kontrahentów. Osiągnięto w międzyczasie oba cele, więc dzisiaj firma jest w stanie planować i wspólnie generować wzrost wraz z lokalnymi przedsiębiorstwami z tej branży. Imponujące obiekty referencyjne: Allianz, Topaz, Nefryt i inne, są dowodem na to, że rynek dojrzał już do zaawansowanych systemów fasadowych o najwyższej jakości.

Bliskość klienta i siła innowacji
    Podstawowym warunkiem prawidłowego przebiegu realizacji zlecenia są krótkie i terminowe dostawy profili aluminiowych, akcesoriów i okuć. W każdej chwili można spełnić ten warunek dzięki strategicznie optymalnej lokalizacji centrum logistycznego Gerstungen w centralnej części Niemiec. 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik