3 kwietnia wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Somfy. Oprócz spotów reklamowych producent przygotował atrakcyjną ofertę sprzedaży urządzeń typu smart home. Zestawy promocyjne będzie można kupić w wybranych punktach sprzedaży w całej Polsce – mapa partnerów akcji dostępna jest na stronie somfy.pl.

 

 

 

 

Spoty z wiosennej kampanii firmy Somfy emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych takich jak TVP, Polsat i TVN oraz kilkunastu stacjach tematycznych. Reklamy pojawią się w dwóch wersjach: 10 i 15 sekundowej, a ich motywem przewodnim będzie praktyczne wykorzystanie systemów do zarządzania inteligentnym domem. Kampanię telewizyjną uzupełnią także spoty w VOD, internecie, a także publikacje w prasie branżowej i lifestylowej.

 

- Nasza wiosenna promocja to dowód na to, że aby rozpocząć przygodę z systemami typu smart nie trzeba wydawać majątku. Somfy stale rozwija swoje produkty, a także dostowuje je do rosnących oczekiwań klientów, którzy coraz chętniej korzystają z inteligentnych technologii. Zapewniam, że każdy kto w praktyce przekona się o zaletach tych systemów, już nigdy nie będzie chciał wrócić do dotychczasowych rozwiązań - mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy w Polsce.

 

Wszystkie produkty objęte promocją działają w technologii io-homecontrol, która daje możliwość kontrolowania sytuacji w domu o każdej porze i z każdego miejsca na świecie - dzięki dostępowi do Internetu można sprawdzić, czy pod nieobecność właściciela nie zdarzyło się nic, co zagraża bezpieczeństwu domowemu. Za pośrednictwem aplikacji zainstalowanej w komputerze, telefonie czy nawet smartwatchu można łatwo sterować urzadzeniami domowymi. Podłączenie do świata Internetu Rzeczy pozwala w pełni dostosować funkcjonowanie domu do potrzeb jego mieszkańców, zapewniając im najwyższy komfort i bezpieczeństwo.

 

 

 

 

W ramach akcji promocyjnej będzie można nabyć urządzenia Somfy z zakresu automatyki domowej. Pierwsze z nich - Connexoon - to produkt stworzony dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z rozwiązaniami typu smart. Wiosenną promocją objęty jest Connexoon Access, czyli aplikacja do sterowania bramami wjazdowymi, garażowymi, drzwiami i systemami alarmowymi. W ramach akcji można zakupić również flagową centralę TaHoma Premium, która łączy w sobie wszystkie zalety technologii smart home. Dzięki połączeniu urządzeń i czujników w jeden system TaHoma Premium sprawia, że każdy dom staje się komfortowym i bezpiecznym miejscem, a codzienne czynności przyjemnościami.

 

W wiosennej promocji zestaw TaHoma Premium wzbogacony o wewnętrzny czujnik ruchu, czujniki otwarcia i wstrząsów oraz sterowane gniazdo wewnętrzne będzie można nabyć już od 1299 zł. Somfy przygotowało także trzy pakiety Connexoon Access z napędami do bram przesuwnych i skrzydłowych, pilotem i fotokomórkami, których ceny także zaczynają się od 1299 zł.

 

Wiosenna promocja Somfy potrwa do 31 maja. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media. Kreacja przygotowana została przez Somfy.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.