PORTA DRZWI zna przepis na salon idealny. Na podstawie wyników przeprowadzonych badań oraz rozmów ze sprzedawcami i klientami spółka przygotowała założenia do ogólnopolskiego programu SALONodNOWA. Pierwszy punkt sprzedaży po metamorfozie funkcjonuje w Warszawie.

 

 20170707PORTA DRZWI SALONodNOWA Sykomat

 

Marka PORTA DRZWI zainwestowała w szereg badań, by uzyskać odpowiedź na kluczowe pytanie: jak powinna wyglądać nowoczesna i skuteczna sprzedaż. Salon sprzedaży, miejsce spotkania z klientem, przede wszystkim powinien być przyjazną przestrzenią prezentującą sprzedawany produkt. We wcześniejszych latach firma w swojej sieci sprzedaży przeprowadzała m.in. badania eyetrackingowe, które polegały na obserwacji, na ile standardy ekspozycji marki PORTA DRZWI wpływają na decyzje zakupowe klientów w punkcie sprzedaży. Dzięki badaniom okazało się, że przy wyborze produktu bardziej istotne od marki konkretnego producenta są cena i wzornictwo drzwi.

 

Na decyzję zakupu wpływają również kompetencje sprzedawców oraz ekspozycja produktów w sklepie. W tym kontekście ważne są intuicyjne rozwiązania, które pozwolą pokazać jak największą liczbę możliwości, a równocześnie zajmą jak najmniej miejsca. Istotne są też wysokie kompetencje sprzedawców i ich otwartość na potrzeby klienta. Według ogólnopolskiego programu SALONodNOWA, z którym właśnie wystartowała PORTA DRZWI, punkty sprzedaży po odnowie mają realizować potrzeby klienta oraz jednocześnie podnieść skuteczność sprzedaży. Korzyści mają być obustronne – zarówno dla klientów, jak i właścicieli zmienionych punktów sprzedaży

 

– W centrum zainteresowań marki PORTA DRZWI znajduje się klient i jego potrzeby. Aby nasi konsumenci czuli satysfakcję podczas zakupów, przeprowadziliśmy szereg badań, które pomogły nam ustalić, jaki powinien być idealny salon sprzedaży. Bazując na wynikach badań, wypracowaliśmy założenia do ogólnopolskiego programu SALONodNOWA, który ma zmienić salony sprzedaży w miejsca przyjazne i wygodne dla naszych klientów – mówi Magdalena Jakóbiak, Product Promotion Manager w PORTA KMI POLAND.

 


Pierwszym odnowionym salonem w ramach akcji SALONodNOWA został punkt na ul. Bartyckiej w Warszawie – należący do firmy Sykomat, jednego z największych Autoryzowanych Dealerów PORTA DRZWI.

 

Marka PORTA DRZWI w 2015 roku weszła w nowy etap komunikacji konsumenckiej.  W sercu nowej filozofii komunikacji pojawiła się otwartość – na potrzeby klienta, na budowanie z nim relacji, na tworzenie wygodnych dla niego rozwiązań. Po licznych zmianach, które dokonały się wewnątrz firmy, przyszedł czas na przemianę sieci punktów sprzedaży PORTA DRZWI. Rewolucyjna metamorfoza salonów to nie tylko poprawa wystroju wnętrz, nowe moduły do ekspozycji drzwi, ale również szereg szkoleń dla pracowników odnowionych punktów sprzedaży.

 

Po zmianach strefa drzwi PORTA wyróżnia się przemyślanymi rozwiązaniami aranżacyjnymi, a także kolorowymi grafikami przedstawiającymi praktyczne informacje oraz inspirujące wnętrza. Najnowsze modele, a także najbardziej popularne drzwi prezentowane są w nowoczesnych modułach ekspozycyjnych, które zaprojektowano, bazując na zaawansowanych badaniach.


KONTAKT DLA MEDIÓW:

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.