W dniach 6-8 kwietnia 2018 roku w Rzeszowie odbyła się XXIII edycja Targów Budownictwa, Wyposażenia Wnętrz i Ogrodów EXPO DOM. Impreza ta zaliczana jest do największych wydarzeń branży budowlanej w Polsce. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 200 wystawców. Wśród nich pojawiła się Grupa OKNOPLAST, która zaprezentowała swoje kolejne innowacyjne produkty, m.in. z zakresu smart home.

 

20180410oknoplast

 

Targi rzeszowskie to impreza, która od lat cieszy się w branży budowlanej bardzo dużym zainteresowaniem. Wydarzenie adresowane jest do osób, które planują budowę, remontują lub adaptują domy i mieszkania, a także aranżują wnętrze albo ogród. Każdego roku tysiące zwiedzających mają doskonałą okazję uzyskać fachowe porady eksperckie, jak również otrzymać atrakcyjne rabaty.

 

W tym roku architekci, producenci i deweloperzy starali się znaleźć odpowiedź na pytanie – na czym polega mądre budowanie? Na stoiskach pojawiły się wyjątkowo interesujące nowości, wśród których na szczególną uwagę zasługują innowacje, proponowane przez Grupę OKNOPLAST.

 

Inteligentne produkty OKNOPLAST
Głównym motywem przewodnim stoiska OKNOPLAST i jej partnera handlowego FERDO były rozwiązania smart home, które są przyszłością na rynku budowlanym. Już teraz wystarczy odpowiednia aplikacja i dostęp do smartfona, tabletu czy laptopa, by móc wygodnie kontrolować zautomatyzowane rolety, drzwi czy okna.

 

Podczas rzeszowskich targów na stoisku OKNOPLAST znaleźć można było m.in. drzwi tarasowe HST 85 Premium w okleinie betonowej oraz okno uchylne otwierane za pomocą aplikacji, czy drzwi Aluhaus z panelem dotykowym.

 

Wspomniane drzwi tarasowe z systemu Smart OKNOPLAST - HST 85 Premium z wyjątkową okleiną w kolorze Grey Beton zdobyły wyróżnienie w konkursie na najlepszy produkt wystawiany na targach. Prezentowane nowości to potwierdzenie strategii opartej na innowacji i wyjątkowym designie.


– Cieszymy się, że podczas kolejnych targów, tym razem dla polskich odbiorców, wraz z naszym rzeszowskim partnerem FERDO, mogliśmy zaprezentować wyjątkowe rozwiązania smart home.

 

Wydarzenie to jest jednym z najbardziej rozwijających się w polskiej branży budowlanej, dlatego nie mogło nas na nim zabraknąć. Produkty spotkały się z ogromnym zainteresowaniem wszystkich uczestników, a jeden z nich doceniono w konkursie, co bardzo nas cieszy i napędza do działania – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy Oknoplast.


OKNOPLAST

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.