Aktualne wydanie

2019 07 okladka

 

       7-8/2019

 

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 LiSEC SS Konfig 480x120

  

VITRUM Swiat Szkla Web

 

ift 480x105px RFT19 engl 

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

 

Drzwi Porta bohaterami międzynarodowej kampanii
Data dodania: 23.04.18

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjną w Polsce i krajach sąsiednich. Kampania jest nastawiona na promocję TOP Kolekcji drzwi Porta i będzie się koncentrować wokół kluczowych atrybutów marki: design, trwałość, bezpieczeństwo. Istotnym komunikatem będzie też 5-letnia gwarancja na drzwi Porta jako uwiarygodnienie cech produktu. Kampania będzie obejmować telewizję, reklamy w Internecie, działania kontentowe, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz PR. Kampania rozpocznie się 13 kwietnia i potrwa do połowy lipca br.

 

20180409 Porta Drzwi

 

 

- Zaplanowaliśmy intensywną kampanię w Polsce, Czechach i Słowacji łączącą aspekty wizerunkowe, emocjonalne i produktowe. Płynnie przechodzimy z komunikacji bazującej na idei otwartości, jaką prowadziliśmy w zeszłym roku, do kampanii produktowej promującej najważniejsze kolekcje Porta. W dalszym ciągu klamrą spinającą nasze działania jest hasło „Otwórz się na możliwości”.

 

Kontynuujemy emocjonalne przekazy, zachęcając do otwierania się na to, co nowe i niewiadome, na przyszłość, bliskość, piękno, trwałość i bezpieczeństwo. Jednocześnie pokazujemy, że droga do zaspokajania potrzeb w tych obszarach prowadzi często do i przez drzwi. Istotnym elementem naszej kampanii będą także działania promujące dobry design, inspirujące do zmian we wnętrzach i pokazujące, jaki wpływ na estetykę i funkcjonalność wnętrza mają właśnie odpowiednio dobrane drzwi – komentuje Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

 

20180409 Porta trwalosc

 

 


W ramach kampanii telewizyjnej zaplanowano działania z zakresu lokowania produktów oraz spoty reklamowe w ponad 20 kanałach telewizyjnych. Porta i jej produkty będą w dalszym ciągu silnie obecne w HGTV, z którą firma współpracuje od 2017 roku i traktuje jako swojego najważniejszego partnera telewizyjnego. Reklamy producenta drzwi będą także emitowane na innych kanałach TVN, na kanałach AXN, FOX, MTV oraz na kanałach komediowych, przyrodniczych i filmowych.

 

Prowadzone będą też intensywne działania digitalowe, w tym w mediach społecznościowych. Po raz kolejny Porta mocno stawia na działania kontentowe. Wraz ze startem kampanii uruchamia dedykowane strony internetowe w kilku wersjach językowych poświęcone TOP Kolekcjom. W krajach sąsiednich prowadzona będzie też intensywna promocja w Internecie promująca wybrane produkty i markę Porta Doors. W spotach reklamowych na wszystkich rynkach pojawią się drzwi Porta VECTOR Premium, Porta RESIST i Porta KONCEPT.

 

20180409 Porta design

 


W ramach kampanii przygotowano też blog w nowej odsłonie nastawiony na porady, inspiracje i szeroko pojęty design. W całym okresie prowadzone będą też działania PR ukierunkowane na promocję TOP Kolekcji. Zaplanowano także współpracę z blogerami.


Równolegle kampania obejmie punkty sprzedaży. Pojawią się w nich nowe elementy wizualne i oznaczenia drzwi z TOP Kolekcji. Trafią tam również nowe katalogi obejmujące kompletną ofertę Porta Drzwi oraz katalogi dedykowane promowanym modelom.


Kampanię przygotowała agencja CIA CONTENT IMPACT AGENCY, która odpowiada za strategię, produkcję i redakcję treści, kreację materiałów reklamowych oraz planowanie i zakup mediów. Firma współpracowała z domem produkcyjnym Filmokracja Michał Bisaga. Za przygotowanie stron internetowych kampanii odpowiadała agencja Veneo. Działania PR i kontakty z blogerami w imieniu Porta koordynuje agencja Practum Consulting.