Czytaj także -

Aktualne wydanie

ss 11 2018 okladka

20180813-BANNER-160X600-V1-PL-GLASSTECEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

 konferencja 2018 banner

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 RODO

 

konferencja 2018 banner

 

 lisec SS FastLAne

 

 windoor tech550x120

 

 

Kolekcja Home Inclusive 2.0 marki WIŚNIOWSKI z wyróżnieniem dla najlepszych
Data dodania: 25.07.18

Znamy laureatów prestiżowego projektu Home Zone – jakość i niezawodność. Kolejny raz firmy walczyły o zaszczytny tytuł oraz Znak Jakości Home Zone, będący niezwykle wartościowym wyróżnieniem w branży architektonicznej, budowlano-remontowej, aranżacyjnej oraz wyposażenia wnętrz. Jednym z laureatów jest firma WIŚNIOWSKI z kolekcją Home Inclusive 2.0.

 

20180712wisniowski11

 

 

Firma WIŚNIOWSKI po raz kolejny może szczycić się zdobyciem niezwykle cennego wyróżnienia i tym samym pozostawić w tyle swoich konkurentów. Jej autorska kolekcja – Home Inclusive 2.0 kolejny już raz została doceniona. Tym razem zyskała ona Znak Jakości Home Zone 2018.

 

 

Home Zone to przedsięwzięcie wyróżniające i promujące najwyższej jakości produkty i usługi, potwierdzone przez niezależne jury. Celem jest także wskazywanie przedsiębiorstw, które wykorzystują nowatorskie rozwiązania i pozytywnie wyróżniają się na tle innych firm postępując zgodnie z zasadami etyki biznesowej.

 

Firma WIŚNIOWSKI zaskakuje nie tylko swoją pomysłowością, ale także zaangażowaniem. Nie bez powodu dewizę marki stanowią „innowacja i jakość” - firma do wytworzenia swoich produktów wykorzystuje wyłącznie najnowocześniejszą technologię i bazuje na sprawdzonych systemach, czego efektem jest niezawodność i niebanalny design.

 

„To kolejny sukces naszej kolekcji. Doskonale wiemy, w którą stroną podążać, aby odnieść sukces. Home Inclusive 2.0 to kwintesencja dobrego smaku, wyczucia, a przede wszystkim harmonii, która jest bardzo pożądana we współczesnej architekturze. Niezwykle cieszymy się, że nasz wysiłek, a przede wszystkim serce i zaangażowanie, które włożyliśmy podczas realizacji tego projektu, zostały zauważone i docenione” - mówi Kataryna Świderska, dyrektor marketingu w firmie WIŚNIOWSKI.

 

Firma WIŚNIOWSKI nieustannie rozwija się, poszukując coraz to nowszych rozwiązań w zakresie jakości i technologii, nie boi się podejmować odważnych decyzji, a tym samym udowadnia, że nie ma sobie równych. Nagroda uzyskana dzięki kolekcji Home Inclusive 2.0 stanowi zwieńczenie wysiłku, który firmą włożyła, tworząc zwycięską kolekcję.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik