Czytaj także -

Aktualne wydanie

SS-10-2018 okladka

20180813-BANNER-160X600-V1-PL-GLASSTECEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

 konferencja 2018 banner

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 RODO

 

konferencja 2018 banner

  

glass2018 480x120  

 lisec SS FastLAne

 

20180817doe12 baner-480-100

 

 

 

Firma Drutex została sponsorem transmisji telewizyjnych meczów Reprezentacji Polski w Lidze Narodów
Data dodania: 06.09.18

 

Ośmiosekundowy kontekstowy spot sponsorski będzie emitowany podczas najbliższych czterech spotkań Reprezentacji Polski z Reprezentacją Włoch oraz Portugalii. Animację utrzymaną w piłkarskim stylu, nawiązującą do samego wydarzenia i audycji oraz dotychczasowych działań wizerunkowych marki Drutex, będzie można zobaczyć już od 7 września na antenach telewizji TVP 1 i TVP Sport przed i po wszystkich meczach oraz w studiu piłki nożnej. 

 

20180833 DRUTEX 2017

 

„Marka Drutex od lat kojarzona jest z futbolem, zarówno na poziomie lokalnym, krajowym jak i międzynarodowym. Od dawna angażujemy się w wiele inicjatyw promujących piłkę nożną. Zrealizowaliśmy w tym zakresie wiele projektów, począwszy od wspierania drużyn piłkarskich, współpracy z piłkarzami światowego formatu, jak Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm czy Andrea Pirlo, po wszelkie inicjatywy promujące futbol w Polsce i za granicą. To dla nas okazja nie tylko do budowy wizerunku firmy jako wiarygodnego partnera, ale również budowania pozytywnych emocji i więzi z Klientami na całym świecie.

 

Nasze dotychczasowe działania na tym polu świadczą o skuteczności strategii i zachęcają do podejmowania kolejnych wyzwań w tym zakresie. Wsparcie Reprezentacji Polski poprzez zaangażowanie się w sponsoring transmisji telewizyjnych, to tylko mały krok na drodze do dalszych dużych pomysłów marketingowych z zakresu marketingu sportowego. Wierzę, że nasza nowa drużyna, pod okiem nowego trenera, Jerzego Brzęczka, przysporzy dużo pozytywnej adrenaliny i stworzy szanse na świętowanie dalszych futbolowych sukcesów.” – mówi Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex.

 


Liga Narodów, to nowe rozgrywki międzypaństwowe, w których udział weźmie aż 55 reprezentacji należących do UEFA, podzielonych na 4 dywizje. Polska zagra w najmocniejszej z nich, dywizji A. Mamy nadzieję, że pod wodzą nowego selekcjonera uda jej się awansować do przyszłorocznego Final Four.

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik