Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 10 oladka

       10/2019

 

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

heroal 2018 Banner C50VSZ 750x150 PL mit-Rahmen1 

baner szklo budowlane

 

20190820-BANNIERE-HALIO-750x100-1D-PL

 

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

 

Aluprof potwierdza siłę marki w kolejnym rankingu
Data dodania: 21.12.18

Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zaprezentowały wyniki rankingu Top Marka 2018 obejmującego 500 brandów z 50 branż. Wśród nich obecny jest Aluprof – europejski lider produkcji systemów aluminiowych. Wywodząca się z Bielska-Białej firma o międzynarodowej renomie po raz kolejny znalazła się w zestawieniu najsilniejszych polskich marek.

 

20181217aluprof22

 

Na potrzeby XI edycji rankingu przeanalizowano łącznie ponad 52 mln informacji. Były to materiały prasowe, internetowe i publikacje w social mediach, które ukazały się w okresie 1 lipca 2017 – 30 czerwca 2018. O ostatecznej pozycji firmy decydowała siła marki wyliczana na podstawie zarówno liczby publikacji, jaki i impaktu oraz indeksu sentymentu. Do badania wybrano 50 branż, które są najczęściej obecne w mediach. W każdej z nich wyłoniono po 10 najsilniejszych brandów. Ranking opublikowano w dwóch odsłonach – z podziałem na branże i klasyfikację wszystkich 500 marek.

 

 

W kategorii Materiały Budowlane w dziesiątce najsilniejszych marek – na ósmej pozycji – znalazł się Aluprof. Polska firma specjalizująca się w branży aluminium od lat jest liderem na rynkach europejskich i sukcesywnie umacnia swoją pozycją także w Stanach Zjednoczonych. Marka jest stale obecna w mediach m.in. z uwagi na liczne aktywności podejmowane w różnorodnych obszarach – związanych z nauką, budownictwem i architekturą. Firma organizuje prestiżowy konkurs dla architektów i biur architektonicznych – Obiekt Roku w Systemach Aluprof. Systemy aluminiowe Aluprof obecne są w wielu obiektach architektonicznych w Polsce, w tym tak prestiżowych budynkach, jak Muzeum II Wojny w Gdańsku, NOSPR w Katowicach, Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie czy nowoczesnych biurowcach Green Day i Green2Day we Wrocławiu.

 

– W odniesieniu do znanego powiedzenia dla nas ważne jest, aby o marce Aluprof mówiono nie tylko dużo i bez przekręcania nazwy, ale także dobrze. Obecność w rankingu Top Marka 2018 jest dla nas potwierdzeniem, że ten cel realizujemy z sukcesem. Jedocześnie to ogromny przywilej móc po raz kolejny znaleźć się wśród najmocniejszych brandów, które wspólnie budują silny wizerunek marki jaką są polskie firmy – podkreśla Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof SA.

 

Marka Aluprof tylko w tym roku była obecna na liście 500 największych firm Rzeczpospolitej oraz w rankingu najsilniejszych polskich ambasadorów ogłoszonym przez tygodnik Wprost. Badanie Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

 

Więcej informacji o marce Aluprof na stronie: www.aluprof.eu

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik