Dobry montaż wymaga zaangażowania dobrych fachowców. Najlepsze cechy profesjonalnego montera stolarki budowlanej utożsamia postać Edmonta – nowoczesnego specjalisty, który dołączył do kampanii „DOBRY MONTAŻ”, aby promować prawidłową instalację okien, drzwi, bram garażowych, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań.


Jakość montażu stolarki budowlanej wpływa na codzienny komfort użytkowników, ograniczenie strat ciepła, izolację akustyczną, trwałość, estetykę i bezpieczeństwo. Tymczasem w Polsce, ponad połowa badanych inwestorów indywidualnych spotkała się z niefachowym montażem tego typu produktów. Brakuje również dobrze przygotowanych fachowców, którzy zadbają o profesjonalną instalację.

 

20190101DOBRY MONTAZ Edmont dobry monter poziom

 

Organizowana przez Związek POiD kampania „DOBRY MONTAŻ” nakierowana jest na poprawę jakości montażu wyrobów stolarki budowlanej w Polsce. Od grudnia 2018 roku, w działania akcji zaangażowany jest Edmont – dobry monter. To postać, która utożsamia najlepsze cechy prawdziwego fachowca, dbającego o dobry montaż i wspierającego tych, którzy budują lub remontują dom i wybierają przy tym wyroby stolarki budowlanej. Doradza najlepsze rozwiązania, tłumaczy, dlaczego dobry montaż jest ważny i przedstawia płynące z niego korzyści, zgodnie z hasłem: „Dobry montaż jest tak samo ważny jak dobry produkt”.


Edmont korzysta z innowacyjnych narzędzi i zaawansowanych technik montażowych, jest specjalistą od technologii przyszłości, ciągle zdobywa nową wiedzę i służy fachową poradą. Wykonując swoje zadania dba o dobre relacje z inwestorami, punktualność, schludny wygląd oraz czystość miejsca pracy.


Edmont pojawi się na Facebooku, Instagramie i stronie internetowej „DOBRY MONTAŻ”. Wystąpi w filmie promującym kampanię oraz na plakatach i bannerach umieszczonych w prasie, Internecie i punktach sprzedaży wyrobów stolarki budowlanej. Postać Edmonta będzie także obecna podczas MONTERIADY 2019 na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu oraz na innych wydarzeniach towarzyszących „DOBREMU MONTAŻOWI”.


Więcej informacji na stronie: http://dobrymontaz.com/dm_article/brand-hero-dobry-montaz/
***
Ogólnopolska kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ" to organizowana przez Związek POiD akcja, promująca wśród inwestorów indywidualnych ideę prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Partnerami „DOBREGO MONTAŻU" są firmy: AIB, FAKRO, GERDA, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISPOL, MARCOPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, ROTO i SOUDAL. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni: Instytut Techniki Budowlanej i Polskie Stowarzyszenie Dekarzy. Patronat honorowy nad inicjatywą sprawuje Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.

 



wytyczne montazu

    Informacje na temat Wytycznych montażu mozna uzyskać bezpośrednio w redakcji miesięcznika Świat Szkła:

   - Agata Kostrzewa   aTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

   - Agnieszka  Roguska    aTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 


   oraz dziale dystrybucji

   - Iwona Markowska   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 więcej informacji też na stronie o Wytycznych do montaż okien i drzwi zewnętrznych tzw Instrukcja RAL

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.