Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 05 okladka

 5/2019

wydanie dwujezyczne (pol-ang)

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

gpd2019 480x100  

 LiSEC SS Konfig 480x120

PlotComplex baner

 

 

WIŚNIOWSKI na targach MADE expo w Mediolanie. Stolica mody stała się stolicą innowacji
Data dodania: 21.03.19

Branża budowlana we Włoszech odpowiada za 9 procent PKB, podobnie wygląda to w innych krajach Unii Europejskiej. Mowa tu więc o olbrzymich kwotach, które są niezwykle ważną częścią krajowych inwestycji – wspomagających rozwój rynku, wzrost gospodarczy i zamożność mieszkańców. Przed branżą budowlaną stoi więc wiele wyzwań i szans.

 

20190320wisniowski

 

Dlatego też co dwa lata najważniejsi przedstawiciele sektora spotykają w na targach MADE expo w Mediolanie, by dyskutować o przyszłości, trendach technologicznych i wzorniczych, a także wymieniać się doświadczeniami minionych lat. Była to kolejna edycja, na której pojawiły się produkty marki WIŚNIOWSKI, która już od sześciu lat działa na rynku włoskim.

 

Targi MADE expo to najważniejsze tego typu wydarzenie we Włoszech. Między 13 a 16 marca Mediolan był nie tylko stolicą mody, ale również centrum innowacji, technologii i designu.

 

Mediolańskie targi w Milano-Rho Fiera ściągają gości z niemal całego świata i pozwalają na wymianę spostrzeżeń dotyczących kondycji branży nie tylko na Półwyspie Apenińskim, ale również całym kontynencie.

 

– Całe Włochy żyją tym, co prezentowane jest na targach MADE expo. To tu branża budowlana wymienia się doświadczeniami i chwali osiągnięciami. Tegoroczna edycja jest dowodem naszych ambicji. Robimy kolejne ważne kroki w ramach czwartej rewolucji przemysłowej i poszerzamy naszą ofertę o zaawansowane produkty – mówi Maciej Walencow, Dyrektor Sprzedaży WIŚNIOWSKI na rynki Europy Południowej.

 

MADE expo to jednak nie tylko przestrzeń dla producentów. Dedykowane wydarzenia i stoiska otrzymali również architekci, projektanci i klienci ostateczni.

 

20190320wisniowski1

 

Oszczędności i piękno

Zauważalnym trendem tegorocznej edycji było wyraźne zwrócenie się ku ekologii i efektywności energetycznej produktów. Jest to odpowiedź na realizowany na rynku włoskim projekt zwrotu kosztów zakupu rozwiązań poprawiających termoizolację budynków.

 

W ten sposób myślenia i tworzenia wpisuje się m.in. RenoSystem od marki WIŚNIOWSKI. Włosi już od kilku lat coraz więcej inwestują w odnawianie starszych budynków, a wymiana bramy garażowej pozwala im poprawić wygląd budynku i zwiększyć jego efektywność energetyczną.

 

 

Nowości i sprawdzone rozwiązania

Na targach MADE expo WIŚNIOWSKI przedstawił produkty zarówno dedykowane posesjom i klientom indywidualnym, jak i te, które mają wspierać przemysł i biznes. Goście mediolańskich targów mogli zobaczyć bramę garażową PRIME, aluminiowe drzwi zewnętrzne CREO oraz ogrodzenie MODERN w kolorze MODERN MAROON z autorskiej kolekcji HOME INCLUSIVE 2.0.

 

Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się brama składana V-KING, przesuwne bramy wjazdowe: PI130, PI120 oraz system GARDIA. Jednak prawdziwymi gwiazdami stoiska na MADE expo były dwa zupełnie nowe produkty z logo WIŚNIOWSKI.

 

– Przedpremierowo zaprezentowaliśmy segmentowe bramy przemysłowe MakroPro 2.0 i MakroPro 2.0 ALU, które są całkowicie nowymi projektami na rynku i z pewnością zostaną zauważone przez konsumentów. Cieszymy się, że mogliśmy je pokazać w tak ważnym dla całej branży miejscu – dodaje Maciej Walencow.

 

20190320wisniowski2

 

WIŚNIOWSKI we Włoszech

Polacy i Włosi różnią się od siebie w sposobie bycia i myślenia. Jednak nawet w przypadku tak odmiennych nacji można dostrzec pewne uniwersalne potrzeby i oczekiwania. W Polsce i we Włoszech elementy domu muszą gwarantować bezpieczeństwo i komfort użytkowania – to podstawa dobrego produktu i fundament dla rozwoju innych cech i funkcjonalności.

 

Sześć lat obecności marki WIŚNIOWSKI we Włoszech jest dowodem, że perfekcja oraz wysoka jakość to cechy, które bez względu na kraj i epokę spotykają się z uznaniem klientów. WIŚNIOWSKI od 30 lat uznaje tę zasadę za rdzeń swojej działalności, równocześnie dbając, by uniwersalne rozwiązania każdy z odbiorców mógł uzupełnić o spersonalizowane elementy – wzory, kolory czy funkcje.

 

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik