20190355kongres stolarkiKongres Stolarki Polskiej to nie tylko inspirujące dyskusje, lecz również prestiżowe nagrody dla osób i firm szczególnie zaangażowanych w rozwój branży stolarki budowlanej. Podczas X edycji wydarzenia po raz kolejny poznamy laureatów Orłów Polskiej Stolarki, w tym także nagrody od dziennikarzy branżowych. Przyznają oni wyróżnienie w kategorii „Firma Zaangażowana Społecznie”. Rozstrzygnięcie już 23 maja podczas kongresowej Gali.

 


Uroczysta Gala Kongresu Stolarki Polskiej to doskonały moment do wręczenia branżowych nagród. Tym razem, Orły Polskiej Stolarki – prestiżowe wyróżnienia wręczane przez Związek POiD od 2015 roku – trafią do firm szczególnie zasłużonych dla rozwoju sektora stolarki budowlanej. Będą to nagrody od Zarządu Związku POiD.


Statuetka Orła Polskiej Stolarki, w kategorii: „Firma Zaangażowana Społecznie”, zostanie także przyznana przez środowisko dziennikarzy. Trafi ona do firmy z branży stolarki budowlanej, która zdaniem dziennikarzy w 2018 roku w sposób szczególny wyróżniła się pod względem działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) – prowadząc lub inicjując inicjatywy mające istotne znaczenie społeczne lub też pozytywnie wpływające na stan środowiska naturalnego.


Zgłoszenia będą przyjmowane podczas wywiadu telefonicznego oraz na wskazany adres mailowy od 24 kwietnia do 10 maja 2019 roku. Następnie, w II etapie konkursu, odbędzie się finalne głosowanie, w którym przedstawiciele mediów wybiorą jedną spośród trzech najczęściej zgłaszanych przez redakcje firm. Ogłoszenie wyników nastąpi 23 maja 2019 r. podczas Gali X Kongresu Stolarki Polskiej w Hotelu Warszawianka**** w Jachrance.


Na Gali odbędzie się ponadto przyznanie statusu Członka Honorowego POiD i wręczenie certyfikatów dla firm członkowskich. Z okazji jubileuszu 10-lecia Kongresu, uhonorowani zostaną również Partnerzy poprzednich edycji wydarzenia.

 

X Kongres Stolarki Polskiej odbędzie się w dniach 23-24 maja 2019 roku w Hotelu Warszawianka**** w Jachrance.

 

 

 Miesięcznik Świat Szkła jest Partnerem Medialnym X Kongresu Stolarki Polskiej 


***
Partnerami Strategicznymi X Kongresu Stolarki Polskiej są firmy: Somfy, WIŚNIOWSKI. Partnerzy Główni wydarzenia to firmy: Aereco, AIB, FAKRO, Fimtec-Polska, Grupa MTP, Klimas Wkręt-met, PORTA DRZWI. Partnerami Wspierającymi Kongresu są firmy: elumatec, Soudal.
Patronat Honorowy nad X Kongresem Stolarki Polskiej sprawują: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii.
Patroni Merytoryczni X Kongresu Stolarki Polskiej to: Akademia Leona Koźmińskiego, ICAN Institute, Polska Izba Gospodarcza Zaawansowanych Technologii IZTECH, Polski Związek Firm Deweloperskich, Stowarzyszenie Architektów Polskich SARP. Wydarzenie zostało również objęte patronatem medialnym uznanych redakcji mediów biznesowych i zajmujących się tematyką budowlaną.

Regulamin konkursu jest dostępny pod adresem: https://kongres.poid.eu/kto-otrzyma-orly-polskiej-stolarki/
Szczegółowe informacje o X Kongresie Stolarki Polskiej: https://kongres.poid.eu
Formularz zgłoszeniowy: https://kongres.poid.eu/rejestracja/

***
Somfy to światowy projektant i lider w zakresie systemów inteligentnego sterowania i automatyki do osłon okiennych oraz bram w budynkach mieszkalnych i komercyjnych. Firma od lat opracowuje rozwiązania, które łączą ze sobą jednym systemem różne urządzenia, zmieniając domy na całym świecie w komfortowe i bezpieczne budynki w wersji smart z możliwością sterowania głosowego.
Somfy powstała w 1969 roku w Cluses we Francji. Międzynarodowy zasięg działalności obejmuje 160 oddziałów w 60 krajach na całym świecie. W Polsce firma działa od ponad 20 lat. W warszawskiej siedzibie przy ul. Marywilskiej znajdują się nowo otwarte: salon pokazowy Happy Home Somfy z flagowymi rozwiązaniami producenta i Somfy School, czyli nowoczesne centrum szkoleniowe dla instalatorów.
***
WIŚNIOWSKI to jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek w branży budowlanej. Jako czołowy producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń stosuje strategię dostarczania produktów o najwyższej jakości opartej na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych. Od początków działalności WIŚNIOWSKI skupia się nie tylko na czysto praktycznych aspektach produktów. Trzy dekady funkcjonowania przedsiębiorstwa to również ewolucja spojrzenia na design i stylistykę. Piękno jest więc w produktach marki WIŚNIOWSKI kolejną funkcją, tak potrzebną współczesnym klientom. Stąd decyzja o stworzeniu kolekcji bram, okien, drzwi i ogrodzeń w jednym designie – Home Inclusive 2.0, a także rozwijaniu palety wzorów, kolorów i struktur. Wszystko to w myśl zasady, którą firma WIŚNIOWSKI stosuje od początku swojego istnienia: „produkt luksusowy to taki, który spełnia wszystkie – dosłownie wszystkie - oczekiwania klienta”. Najwyższa jakość wykonania produktów gwarantuje komfortowe i bezpieczne użytkowanie przez długie lata.

 

 

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.