Aktualne wydanie

2019 11 okladka

       11/2019

 

User Menu

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

heroal 2018 Banner C50VSZ 750x150 PL mit-Rahmen1 

baner szklo budowlane

 

20190820-BANNIERE-HALIO-750x100-1D-PL

 

wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

  

budma 2020 - 480x120

 

WIŚNIOWSKI wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat
Data dodania: 04.08.19

20190777wisniowski123W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek.

Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo.

W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek.

Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo.

 

20190777wisniowski123

 

Spełnianie potrzeb klientów od 30 lat

Przez 30 lat istnienia marka WIŚNIOWSKI przeszła wielkie zmiany. Od rodzinnej firmy zaczynającej działalność w garażu, stała się potentatem na skalę europejską z fabryką zajmującą 27 hektarów. Trzy dekady nie zmieniły jednak podejścia do klienta, gdyż to on i jego potrzeby są najważniejsze.

 

Dopasowanie produktów do wymagań klientów jest dla marki bardzo istotne, dlatego zawsze dąży do pełnej customizacji, którą wciąż utrzymuje, mimo masowej produkcji, co wyróżnia markę spośród konkurencji. Dzięki temu każdy z nas może mieć np. bramę dokładnie taką, jakiej potrzebuje i nie jest skazany na wybór spośród kilku wzorów dostępnych u producenta.

 

WIŚNIOWSKI już od 30 lat dostarcza do domów i posesji oraz firm najnowocześniejsze produkty, które wyróżniają się jakością i co roku doceniane są przez branżę oraz wykonawców, którzy przyznają marce wiele prestiżowych nagród i wyróżnień.

 

- Docenienie branży i mediów jest dla nas ogromną nagrodą za ciężką pracę i działalność, jaką prowadzimy na wielu płaszczyznach już od 30 lat. Jednak najważniejsze jest dla nas zadowolenie klientów, którzy tak licznie wybierają nasze produkty. Chcemy, by bramy, okna, drzwi i ogrodzenia były nie tylko piękne i dopasowane do indywidualnych wymagań, ale by dawały poczucie bezpieczeństwa w każdej sytuacji oraz pomagały w codziennym życiu szczególnie w domu, ale także w firmach, jakie nasi klienci prowadzą.

 

Stąd tak duży nacisk kładziemy na zastosowanie inteligentnych rozwiązań czy innowacji technologicznych oraz „szycie produktów na miarę”, czyli możliwość spersonalizowania ich przez naszych klientów. – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu WIŚNIOWSKI.

 

 

Najnowocześniejsze rozwiązania dla domów i firm

Przez 30 lat działalności firma ma na koncie takie innowacje jak umieszczenie napędu do bramy ogrodzeniowej w słupku w 2000 roku, wdrożenie autorskiego programu do projektowania ogrodzeń AW Expert w 2010 roku, wprowadzenie kategorii smart - bramy, okna, drzwi i ogrodzenia sterowane za pomocą smartfona w 2015 roku czy stworzenie modelu WIŚNIOWSKI Concept – komplementarnej oferty do domu w jednym designie, połączonej funkcją smartCONNECTED.

 

Tylko w roku swojego 30-lecia marka WIŚNIOWSKI wprowadziła szereg nowości i ulepszeń zarówno w ofercie do domu jak i firmy. Jest nią na przykład wkładka DoorLock, która pozwala na zdalne sterowanie drzwiami, gdy tylko zajdzie taka potrzeba, z każdego miejsca na świecie. Marka poszerzyła także ofertę drzwi i okien aluminiowych o zupełnie nową linię MB 104 Passive. Dzięki swoim parametrom i wysokiej jakości z powodzeniem mogą być stosowane w domach energooszczędnych i pasywnych. System posiada certyfikat Passive House Institute Darmstadt.

 

W bestsellerowych drzwiach CREO pojawiły się też nowe ułatwienia. Czytnik technologii RFDI (który jest dostępny również w drzwiach DECO), smartTouch zintegrowany z uchwytem ze stali nierdzewnej oraz dwukanałowy czytnik linii papilarnych z funkcją „GOŚĆ” – to rozwiązania ułatwiające kontrolę nad wejściem, dzięki którym można na dobre zrezygnować z tradycyjnych kluczy i wchodzić do domu za pomocą odcisku palca.

 

Nowością jest także napęd MOTO WIŚNIOWSKI powered by Somfy, gdzie wszystkie najważniejsze funkcje napędu do bram garażowych zostały zamknięte w minimalistycznej i estetycznej obudowie. Napęd rozpocznie pracę w mniej niż 60 sekund od zamontowania. Jest bardzo cichy, więc sprawdzi się w garażach połączonych z budynkiem i sąsiadujących bezpośrednio z sypialnią.

 

Dla firm w tym roku pojawiły się dwie najnowocześniejsze bramy, MakroPro 2.0, czyli nowa wersja sprawdzonej bramy segmentowej MakroPro oraz brama TRAFFIC. MakroPro 2.0 łączy wszystkie najlepsze cechy dostępne na rynku, a dodatkowo gwarantuje prosty montaż. Brama TRAFFIC, to nowoczesny produkt, który sprawdzi się nawet w najbardziej wymagających warunkach. Brama znajdzie zastosowanie w kontroli dostępu do zamkniętych osiedli, parkingów strzeżonych, centrów dystrybucji.

 

 

 

 

01 chik
01 chik