Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 10 oladka

       10/2019

 

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

 

Grupa OKNOPLAST realizuje kolejne obietnice CSR
Data dodania: 11.08.19

W 2019 roku Grupa OKNOPLAST, duże małopolskie przedsiębiorstwo, znajdujące się w ścisłej czołówce europejskiej producentów okien i drzwi z PVC, świętuje swoje 25-lecie. Z tej okazji firma zobowiązała się do zaangażowania w 25 inicjatyw CSR związanych m.in. ze wsparciem najmłodszych i młodzieży, kultury, promocji zdrowia czy sportu. Ważną częścią tych działań była współpraca z Polską Akcją Humanitarną w ramach projektu edukacyjnego, którego przedsiębiorstwo było partnerem.

 

20190808ok 

 

Szkoła Humanitarna jest programem z zakresu edukacji, realizowanym przez Polską Akcję Humanitarną już od 17 lat. Tegoroczna edycja objęła w szczególności zagadnienia krytycznego myślenia oraz wyzwań globalnych. Odbyła się ona pod hasłem „Myśl – działaj – zmieniaj” i skupiała się przede wszystkim na umiejętności analizy komunikatów medialnych, wykorzystywanych w nich narzędziach językowych, jak również globalnych współzależnościach. W ramach inicjatywy zorganizowano szereg szkoleń i warsztatów, a realizację tych ostatnich wsparła właśnie Grupa OKNOPLAST.

 

– Działalność na rzecz dzieci i młodzieży od lat stanowi bardzo ważny element aktywności Grupy OKNOPLAST. To są inicjatywy o różnym charakterze, od tych wspomagających zdrowy tryb życia, poprzez sportowe, kończąc na edukacyjnych. Cieszymy się, że wśród tych działań znalazła się współpraca z PAH. To bardzo wartościowy program, który ma szansę w sposób rzeczywisty zwiększyć świadomość dotyczącą globalnych wyzwań – powiedziała Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.

 

Biznes powinien być zaangażowany społecznie

W programie wzięło udział 15 szkół z 7 województw – warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, małopolskiego, śląskiego i wielkopolskiego. Realizacja tegorocznej edycji – której partnerem był małopolski producent – zakończyła się w czerwcu br. Wcześniej firma angażowała się już m.in. w takie inicjatywy, jak „Stop kulturze marnotrawienia” na rzecz zwiększania świadomości ekologicznej młodzieży, czy też została sponsorem tytularnym krakowskiej młodzieżowej drużyny koszykarskiej, by promować aktywność fizyczną wśród najmłodszych.

 

– Chcemy być aktywni zarówno w regionie, jak i w całym kraju. Wierzymy, że rola biznesu nie ogranicza się jedynie do oferowania dobrych jakościowo produktów. Pragniemy być członkiem społeczności, mieć swój pozytywny wpływ na przestrzeń i otoczenie w różnych aspektach – podsumowała Magdalena Cedro-Czubaj.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik