„Zdrowo w szkle” na Facebooku
„Zdrowo w szkle” to edukacyjna kampania, prowadzona przez ZUH Robico, firmę oferującą Zimne Mleko oraz producenta opakowań szklanych: O-I. Wspólne przedsięwzięcie ma zwrócić uwagę polskich konsumentów na zdrowotne i smakowe zalety mleka w szklanych butelkach.
Od połowy stycznia, kampania obecna jest także na największym portalu społecznościowym. Jej profil na Facebooku skupia fanów wokół tematyki zdrowotnych walorów mleka w szklanej butelce.
Miłośnicy tematyki mogą dowiedzieć się m.in. jakie są zalety opakowań szklanych, dlaczego mleko w szklanej butelce smakuje tak dobrze, jak opakowanie chroni zawartość przed czynnikami zewnętrznymi, dlaczego nie wchodzi w reakcję z produktem i nie zmienia jego właściwości, w jaki sposób szklana butelka zachowuje wszystkie składniki odżywcze mleka oraz jego naturalny smak.
Dodatkowo, na profilu na bieżąco pojawiać się będą informacje dotyczące wszystkich aktywności podejmowanych w ramach kampanii.
„Wspólnie z naszym partnerem, firmą O-I, dostrzegliśmy potrzebę zwrócenia uwagi Polaków na zalety mleka w szkle. Korzystając z możliwości, jakie oferuje Facebook, postanowiliśmy stworzyć profil pozwalający na dwustronną komunikację.
Dzięki niemu, z jednej strony oferujemy szeroką wiedzę na temat walorów płynących ze szklanych opakowań, a z drugiej, otwieramy się na opinie i doświadczenia rodaków, którzy coraz częściej są świadomi korzyści płynących z opakowań szklanych”, mówi Alicja Tomaszewska, Specjalista ds. Handlu i Marketingu w Robico