„Zdrowo w szkle” na Facebooku

„Zdrowo w szkle” to edukacyjna kampania, prowadzona przez ZUH Robico, firmę oferującą Zimne Mleko oraz producenta opakowań szklanych: O-I. Wspólne przedsięwzięcie ma zwrócić uwagę polskich konsumentów na zdrowotne i smakowe zalety mleka w szklanych butelkach.

Od połowy stycznia, kampania obecna jest także na największym portalu społecznościowym. Jej profil na Facebooku skupia fanów wokół tematyki zdrowotnych walorów mleka w szklanej butelce.

Miłośnicy tematyki mogą dowiedzieć się m.in. jakie są zalety opakowań szklanych, dlaczego mleko w szklanej butelce smakuje tak dobrze, jak opakowanie chroni zawartość przed czynnikami zewnętrznymi, dlaczego nie wchodzi w reakcję z produktem i nie zmienia jego właściwości, w jaki sposób szklana butelka zachowuje wszystkie składniki odżywcze mleka oraz jego naturalny smak.

Dodatkowo, na profilu na bieżąco pojawiać się będą informacje dotyczące wszystkich aktywności podejmowanych w ramach kampanii.

„Wspólnie z naszym partnerem, firmą O-I, dostrzegliśmy potrzebę zwrócenia uwagi Polaków na zalety mleka w szkle. Korzystając z możliwości, jakie oferuje Facebook, postanowiliśmy stworzyć profil pozwalający na dwustronną komunikację.

Dzięki niemu, z jednej strony oferujemy szeroką wiedzę na temat walorów płynących ze szklanych opakowań, a z drugiej, otwieramy się na opinie i doświadczenia rodaków, którzy coraz częściej są świadomi korzyści płynących z opakowań szklanych”, mówi Alicja Tomaszewska, Specjalista ds. Handlu i Marketingu w Robico

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.