Image 

- Tworząc nową stronę główny nacisk położyliśmy na jej funkcjonalność. Chcieliśmy, aby odwiedzający mógł szybko i bez problemu zdobyć informacje o właściwościach i cenach produktów, które go interesują – mówi Marcin Szymanowski, Marketing Menager z firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A. Duże zmiany zaszły w prezentacji produktów Sokółki. W zakładce „Nasza oferta” umieszczone zostały wszystkie produkty dostępne w ofercie firmy.

Po wybraniu konkretnego modelu, uzyskujmy dostęp do czytelnie ułożonych i podzielonych informacji m.in. cen produktu wykonanego z konkretnego rodzaju drewna, rodzajów nawiewników i szyb w nich stosowanych, parametrów technicznych czy obowiązujących okresów gwarancyjnych. Dużym ułatwieniem, zwłaszcza dla osoby nie będącej ekspertem, są zdjęcia obrazujące rozwiązania stosowane  np. w okuciach czy szprosach.

Strona ma ułatwić klientowi wybór odpowiedniego okna. Odwiedzający witrynę może zobaczyć, jak okno wyglądać będzie po otworzeniu, uchyleniu oraz w wybranym kolorze i rodzaju drewna. Pozwala to lepiej przyjrzeć się wybranym modelom i jeszcze przed wizytą w salonie zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na ich temat. Dodatkową atrakcją strony będą filmy pokazujące cechy szczególne każdej z linii okiennych oraz proces produkcji. 

– Chcemy, by nasi klienci znali nasze produkty od samego początku, czyli od procesu tworzenia. Pokazujemy więc nie tylko jakimi właściwościami charakteryzuje się dane okno, ale także w jaki sposób ono powstaje i czemu te właściwości zawdzięcza. Pierwszy z filmów, dotyczący linii okien STYLE68 znajduje się już na stronie, kolejne będziemy dodawać sukcesywnie  – kończy Szymanowski.

więcej informacji: www.sokolka.com.pl

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.