Główny motyw graficzny i dobór barw nowego logo nawiązują do pierwotnego znaku firmowego. Zależało nam na zachowaniu istoty poprzedniego logotypu, gdyż  klienci byli do niego przyzwyczajeni od ponad 17 lat funkcjonowania firmy.

Jednocześnie obecna wersja logo jest utrzymana w nowoczesnej stylistyce, odpowiadającej przedsiębiorstwu działającemu na arenie międzynarodowej. - mówi Grzegorz Filipek.

Zarówno nowa nazwa, jak i logotyp nawiązują do wcześniejszej identyfikacji wizualnej. Dzięki temu klienci powinni bez problemu zidentyfikować naszą markę, która jest najlepiej rozpoznawalną w segmencie okien PVC w Polsce. – dodaje Grzegorz Filipek.

Jak podają najnowsze badania firmy AC Nielsen przeprowadzone w czerwcu br. - marka OKNOPLAST jest rozpoznawana przez 68% Polaków.

więcej informacji: www.oknoplast.com.pl

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.