Image 

Laur Konsumenta to największy i najbardziej rozpoznawalny projekt konsumencki. Przyznanie godła Złoty Laur jest wyrazem uznania kupujących oraz informacją dla producentów i dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej. Zwycięstwo KROSNA dominującą liczbą głosów jest bezprecedensowe w historii plebiscytu i świadczy o sile marki obecnej na polskim rynku od niemal 90. lat.

Na sukces marki składa się wieloletnie doświadczenie w branży szklarskiej oraz rygorystyczna i konsekwentna kontrola jakości. Wyroby szklane KROSNA odpowiadają najwyższym standardom w zakresie walorów estetycznych, funkcjonalności, użyteczności i bezpieczeństwa. Dzięki wdrożeniu nowej technologii formowania szkła, kieliszki są bardziej odporne na urazy mechaniczne i mogą być o wiele dłużej użytkowane.

Firma podejmuje także proekologiczne działania w zakresie produkcji. Wyroby szklane formowane w Krośnieńskich Hutach Szkła nie zawierają ołowiu i szkodliwych metali ciężkich i nadają się do wtórnego przetworzenia. Wprowadzone zostały UV - utwardzalne farby organiczne do zdobienia szkła, natomiast do pakowania stosowana jest tektura makulaturowa.

Krośnieńskie Huty Szkła KROSNO S.A. zostały założone w 1923r. i w trakcie wieloletniej działalności stały się synonimem polskiego szkła. W rozbudowanej ofercie firmy znajdują się ekskluzywne produkty ręcznie formowane oraz wysokiej jakości szkło stołowe i dekoracyjne. Pomimo trudnej sytuacji przedsiębiorstwa znajdującego się w stanie upadłości, każdego roku wdrażane są nowe projekty, które wytyczają trendy na rynku szkła stołowego.

Przykładem takiego produktu są zdobione szklanki Deco-Line, bezsprzeczny bestseller tego lata. Jesienią 2011 nastąpi inauguracja kolejnego innowacyjnego produktu – kieliszków do szampana z punktem musującym, który pozwala na długotrwałe podtrzymanie efektu musowania.

Najpopularniejsze produkty KROSNA to szklanki i kieliszki, które są powszechnie dostępne dzięki rozbudowanym kanałom dystrybucji – od tradycyjnych sklepów niezrzeszonych po sieci handlowe o międzynarodowym zasięgu. Produkty marki KROSNO są także rozpoznawalne na rynkach zagranicznych, w szczególności w Stanach Zjednoczonych, Australii, Holandii i Francji. Natomiast całość produkcji eksportowej Krośnieńskich Hut Szkła KROSNO S.A. dociera do około 60 państw na całym świecie.

Image

więcej informacji: www.krosno.com.pl

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.