Podstawowa działalność Final koncentruje się na produkcji wyciskanych profili ze stopów aluminiowych oraz ich anodowaniu i prefabrykowaniu.

Firma oferuje możliwość mechanicznej obróbki profili: cięcia, wiercenia, frezowania, nacinania, gwintowania, do tego posiada własną anodownię  oraz jedyną w Polsce malarnię proszkową profili aluminiowych, w której odbywa się ich lakierowanie.

Produkty marki Final znajdują zastosowanie w wielu branżach: w budownictwie, wyposażeniu wnętrz, transporcie czy reklamie.

Po okresie gruntownych zmian, w Final nastąpiło nowe otwarcie – efektywne zarządzanie i zatrudnienie doświadczonej kadry kierowniczej, przyniosło firmie pozytywny impuls rozwojowy. Zwiększona o ponad 30% wydajność pozwoliła na obniżenie kosztów produkcji i zaoferowanie bardziej konkurencyjnych cen.

Zmiany filozofii pracy wniosły nową energię i przełożyły się na wzrost motywacji pracowników, zarówno biurowych jak i produkcyjnych. - Final jest na dużej fali wznoszącej po zmianach, jakie wprowadziliśmy w roku 2011.

Spowodowały one, że ludzie tu pracujący odczuwają satysfakcję z tego co robią - tłumaczy Grzegorz Madej, Dyrektor Techniczny Final - W porównaniu do ostatnich trzech lat, rok 2011 zamknęliśmy z dużym przyrostem rzędu 25%.

Lepsze czasy dla Final

Final zawsze słynął z wysokiej jakości oferowanych produktów. Mimo nienajlepszego zarządzania, stan ten się utrzymał. – dziś chcemy, dodatkowo być postrzegani jako dostawca lojalny, firma, która oferuje pełen zakres usług i jest otwarta na klienta – tłumaczy Grzegorza Madej z Final - wprowadziliśmy model oparty na aktywnym doradztwie i na pomaganiu klientom w rozwiązywaniu ich problemów na bieżąco.

Jednym z elementów zmian, jest wprowadzenie nowego, funkcjonującego od maja 2011 roku logo firmy, które ma definiować strategię firmy opartą na podążaniu w stronę nowoczesności oraz pozwala odejść od dawnego postrzegania marki Final. 

Rok 2011 był dla Final rokiem przełomowym, wprowadzone zmiany przełożyły się na pozytywne rezultaty, nie tylko w postaci konkretnych danych o wzroście sprzedaży, ale również w formie wzrostu zaufania i zmiany mentalności pracowników firmy.

Cele Final na 2012 rok są jasne: utrzymać pozytywny trend i zwiększyć sprzedaż poprzez ekspansję na rynek niemiecki i rozwijanie rodzimego rynku profili aluminiowych. Efekty zastosowanych w Final zmian pokazują, że doświadczenie, chęć do pracy i pozytywne myślenie popłaca.

- Można osiągać zaplanowane cele, jeśli tylko ich realizacja podparta jest solidnymi planami i wnioskami, oraz ładem korporacyjnym panującym wewnątrz firmy – dodaje Grzegorz Madej.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.