Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 07 okladka

 

       7-8/2019

 

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 LiSEC SS Konfig 480x120

  

VITRUM Swiat Szkla Web

 

ift 480x105px RFT19 engl 

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

 

OKNOPLAST oficjalnie przestawiony we Francji jako partner Olympique Lyon
Data dodania: 01.10.13

 

Firma OKNOPLAST została oficjalnie przedstawiona jako partner francuskiej drużyny Olympique Lyon. Spotkanie z francuskimi przedstawicielami mediów, na którym obecni byli prezesi firmy OKNOPLAST i klubu odbyło na stadionie Stade Gerland we Francji w sobotę 28 września.

 

20130929Oknoplast 1

 

Klub ze Stade Gerland to już trzecia po włoskim Interze Mediolan i niemieckiej Borussii Dortmund inwestycja Oknoplastu w jeden z najpopularniejszych klubów piłkarskich. Podczas sobotniej prezentacji nowego sponsora drużyny należącej do czołówki francuskiej Ligue 1 obecni byli po stronie klubu – Prezes Jean-Michel Aulas oraz po stronie OKNOPLAST – Prezes firmy Mikołaj Placek i Dyrektor generalny na rynek francuski - Gregoire Cauvin.

 

OKNOPLAST jest pierwszą w Polsce marką, która w portfolio ma aż trzy międzynarodowej rangi kluby piłkarskie. Powody współpracy Oknoplastu z Olympique Lyon są analogiczne jak w przypadku Borussii i Interu: firma chce wzmocnić swoją markę na kolejnym zagranicznym rynku. We Francji spółka obecna jest od 2009 roku, a jej produkty można nabyć w 380 salonach na terenie całego kraju. Rozwój ten doceniono w ubiegłym roku, honorując OKNOPLAST tytułem „Najlepszy Polski Exporter”, wręczonym przez Ambasadora Polski we Francji.

 

20130929Oknoplast 2

 

Dzięki współpracy z czołowym francuskim klubem z Ligue 1 - logo firmy od lipca 2013 roku, kiedy to został podpisany kontrakt, pojawiło się na strojach piłkarzy wraz z takimi markami jak m.in. Hyundai. Kolejnymi elementami umowy są także obecność jednego z zawodników podczas międzynarodowych targów Batimat 2013 w Paryżu, logotyp na telebimach i videobandach w trakcie meczów oraz komunikacja marki z Polski jako partnera Olympique Lyon na oficjalnej stronie internetowej drużyny.

 

Możliwości promocji marki, wynikające z partnerstwa z klubem, są jednak o wiele większe. Ostatnio logo OKNOPLAST pojawiło się w popularnej grze FIFA, uznawanej za najpopularniejszą na świecie w swoim gatunku.
W najnowszej wersji gry - FIFA 14, les Olympiens wystąpią w strojach z logotypem firmy, takich samych jak w rzeczywistości. OKNOPLAST wkroczył więc także na wirtualne boiska świata. Dzięki temu markę OKNOPLAST poznają już nie tylko kibice piłkarscy, ale i miliony miłośników gier komputerowych.

 

20130929Oknoplast 3

 

Właścicielom OKNOPLAST od początku marzyła się ekspansja pod własnym logo, która długo była poza zasięgiem większości polskich firm sprzedających za granicą: Szybko dostrzegliśmy, że markowa sprzedaż daje ogromne możliwości rozwoju na zagranicznych rynkach - mówi prezes OKNOPLAST Mikołaj Placek. Dziś spółka jest silnym graczem na 10-ciu rynkach starego kontynentu – Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier.

Zdaniem Mikołaja Placka niemały wpływ na zajmowaną przez spółkę pozycję miał sponsoring klubu Inter Mediolan. Stąd decyzja o kolejnych kontraktach na największych rynkach, na których firma planuje dynamiczny rozwój. Piłka nożna jest we Francji bardzo popularna. Sponsoring to niezliczona powierzchnia ekspozycji marki. Stanowi dodatkowe wsparcie dla lokalnych partnerów. Tylko w zeszłym sezonie drużyna Olympique Lyon wygenerowała tysiące publikacji, z czego większość z nich wzbogacona była obrazem. Ekwiwalent reklamowy to nie jest jedyna korzyść.

 

Jak ocenia Mikołaj Placek - takie partnerstwo to coś więcej niż reklama: Takie działanie niesie ze sobą dodatkowy komunikat – OKNOPLAST to przedsiębiorstwo z którym chcą współpracować najlepsi. I jak dodaje: Dzięki wsparciu międzynarodowych klubów uzyskujemy coraz większe profity zagranicą, pozwala nam to na większe inwestycje w Polsce. Dla naszych klientów i Partnerów Handlowych w Polsce organizujemy różnego rodzaju akcje
i konkursy, w których nagrodami są klubowe gadżety – mające dla wielu kibiców wartość emocjonalną. Dzięki partnerstwu organizujemy wyjazdy na mecze na najsłynniejsze stadiony w Europie. Tylko nieliczni mają szansę dostać się do skyboxu międzynarodowej drużyny, a my to umożliwiamy – tak o strategii umacniania marki przez sponsoring piłki nożnej mówi prezes Mikołaj Placek.


W Polsce firma również mocno angażuje się w sport - wspiera drużynę Puszcza Niepołomice. OKNOPLAST jest jej głównym sponsorem od sezonu 2009/2010 roku. Odkąd OKNOPLAST wspiera Puszczę Niepołomice, przeszła ona od IV do I ligi. Pod opieką spółki jest także Akademia AS Progress, której patronuje Jerzy Dudek, organizująca m.in. zajęcia sportowe dla dzieci.

Więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl.
Zachęcamy również do śledzenia naszych postów na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik