Na początku marca zakończyło się Porta Roadshow 2016 – największe wydarzenie tego typu w branży. W trakcie dwóch tygodni firma Porta Drzwi zorganizowała spotkania z ok. 2000 partnerami biznesowymi w 8 największych miastach Polski. Wszystko po to, aby przedstawić plany na najbliższy rok w ramach strategii 2015+, zaprezentować nowości produktowe oraz narzędzia wsparcia sprzedaży. Ważną część spotkań stanowiła prezentacja nowej fabryki drzwi stalowych w Ełku – najnowocześniejszej inwestycji tego typu w Europie.
Kluczową ideą Porta Roadshow 2016 były spotkania ze wszystkimi partnerami Porta: dealerami, punktami sprzedaży, grupami montażowymi, architektami oraz inwestorami. To właśnie do tych grup kierowana jest wspólna strategia Porta Partner.
– Zależało nam, aby Roadshow był unikatową formą wymiany poglądów w ramach realizacji idei „Porta Partner. Otwórz się na więcej”. Właśnie dlatego oprócz prezentacji produktowej przygotowaliśmy pokazy filmowe oraz konkursy z nagrodami. Zaplanowaliśmy spotkania w ośmiu miastach w Polsce tak, aby każdy mógł znaleźć dla siebie odpowiedni dzień i lokalizację – mówi Artur Pęksyk, szef działu marketingu w Porta KMI Poland.
Podczas czterogodzinnych spotkań, w trakcie dwóch tygodni, w ośmiu największych polskich miastach (Gdańsk, Olsztyn, Bydgoszcz, Łódź, Poznań, Wrocław, Kraków oraz Warszawa) partnerzy Porta mieli okazję, aby poznać propozycję oferty firmy na 2016 r. W centrum uwagi znalazła się nowa kolekcja drzwi stalowych z serii Porta Steel, produkowanych w nowej fabryce firmy w Ełku.
– Nowy zakład drzwi stalowych w Ełku to dla Porta najważniejsza inwestycja na najbliższe lata. Jego łączna powierzchnia wynosi ponad 14 tys. m2, natomiast koszt inwestycji – około 70 mln złotych. Szacujemy, że w przeciągu 5 najbliższych lat, dzięki nowej fabryce, nasze obroty wzrosną o około 100 mln złotych – mówi Jacek Woźniak, szef sprzedaży w Porta KMI Poland.
Renata Szymańska
Porta
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 03/2016