W 2010 roku do XIII edycji Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” przystąpiło 656 firm z całej Polski. Spośród zgłoszonych kandydatów Kapituła, po szczegółowej weryfikacji wyłoniła 624 firmy, które spełniają wymagania stawiane przed „Przedsiębiorstwem Fair Play”. Wśród laureatów, po raz czwarty z rzędu znalazł się TOPEX. Na uroczystej gali w imieniu firmy certyfikat odebrał Daniel Szafulera, Marketing Manager.

– Czwarty z kolei dyplom jest potwierdzeniem tego, że nasza polityka oparta na szacunku względem partnerów, klientów, pracowników, a także konkurencji może być przykładem dla innych. Działamy w duchu „Fair Play” i zostało to docenione przez Kapitułę. Cieszymy się, że coraz więcej firm dostrzega zalety płynące z godnego traktowania wszystkich partnerów i konkurentów w swoim otoczeniu biznesowym. Mamy nadzieję, że tendencja ta będzie się rozszerzać i z roku na rok będzie nam przybywało „Przedsiębiorstw Fair Play” – powiedział po odebraniu nagrody Daniel Szafulera.

Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest przedsięwzięciem, w którym oceniane są wszystkie aspekty działalności firmy, uwzględniające między innymi sposób i styl prowadzenia przedsiębiorstwa. Celem programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest promowanie etyki w działalności gospodarczej rozumianej jako zespół norm rzetelnego, uczciwego i lojalnego postępowania we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną, a także władzą lokalną i państwową. Do trzynastu dotychczas przeprowadzonych edycji przystąpiło 2171 firm. Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” realizowany jest przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, działający przy Krajowej Izbie Gospodarczej.

– Pomimo otrzymania czwartego certyfikatu nie zamierzamy zaprzestać pracy nad ciągłą poprawą naszych praktyk we współpracy ze wszystkimi partnerami. TOPEX to licząca się firma i jeden z liderów branży. W związku z tym czujemy, że spoczywa na nas obowiązek wyznaczania dobrych standardów wspólnego funkcjonowania na naszym rynku – podsumował Daniel Szafulera.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.