Akumulatorowe narzędzia ogrodowe coraz częściej pojawiają się w polskich ogrodach. Klientów przekonuje bardzo duża wygoda użytkowania takich narzędzi: pełna niezależność od źródeł zasilania (brak plączącego się kabla), łatwe uruchamianie (w porównaniu do narzędzi spalinowych) i małe gabaryty. Ponadto wydajność narzędzi akumulatorowych nie ustępuje porównywalnym narzędziom elektrycznym lub spalinowym.

Wychodząc na przeciw nieprzekonanym do nowej technologii klientom, firma Bosch, wraz z sieciami Castorama i OBI, oferuje możliwość przetestowania ogrodowych narzędzi akumulatorowych w technologii litowo-jonowej. W ramach akcji, pod nazwą „14 dni kuszenia”, klienci mają 14 dni na wypróbowanie akumulatorowych narzędzi ogrodowych Bosch, bez żadnego ryzyka.

Jeśli okaże się, że testowany sprzęt nie spełnił ich oczekiwań, mogą go zwrócić do sklepu, odzyskując całą zapłaconą kwotę. To pierwsza i jedyna do tej pory, tak szeroko realizowana akcja na polskim rynku, promująca akumulatorowe elektronarzędzia do ogrodu.

Akcja „14 dni kuszenia” trwa od 1 marca do 30 czerwca 2011 r. Informacja o akcji oraz jej regulamin będą dostępne na stronie www.bosch-garden.pl, od 1 marca.

Oferta akumulatorowych narzędzi ogrodowych Bosch, wyposażonych w akumulator litowo-jonowy, obejmuje: kosiarki Rotak LI, podkaszarki do trawy ART LI, piłę AKE LI, nożyce do trawy i krzewów Isio i ASB oraz do trawy AGS, jak również sekatory AHS LI.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.