7-fot3Wybór materiałów budowlanych na półkach marketów i hurtowni jest duży. Producenci, aby uzyskać jak najlepsze wyniki sprzedaży, starają się przekonać nabywców, że dany produkt jest sprawdzony i godzien zaufania.

Wykonawcy, aby przekonać inwestorów, że realizacja zleceń jest prawidłowa, rekomendują najlepiej dobrane materiały. Zarówno w strategiach utrzymania zadowolonego klienta, jak i pozyskiwania nowego, warto wykorzystać wszystkie kanały komunikacji. Wśród wielu argumentów nie może zabraknąć obiektywnych wskaźników, takich jak wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku.


Instytut ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku od dziewięciu lat corocznie przeprowadza niezależne oraz obiektywne badania preferencji i opinii wśród blisko 2000 firm wykonawczych z całej Polski.

 

Na tej podstawie tworzony jest Ranking, który pomaga producentom kreować wizerunek swojej marki materiałów budowlanych a wykonawcom i inwestorom dokonywać najlepszego wyboru. Wyniki badania, w kilkunastu kategoriach produktowych oraz klasyfikacji ogólnej, są przedstawiane podczas uroczystej Gali, a Laureaci otrzymują tytuły Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku.

 

Aktualnie trwa badanie najnowszej edycji. W czerwcu 2013 r. zostanie ogłoszony Ranking Budowlana Marka Roku 2013, a tymczasem zapraszamy do zapoznania się z ideą projektu oraz wynikami badania przeprowadzonymi w 2012 roku. Szczegóły poszczególnych edycji znajdują się na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl .


7-fot4Klasyfikacja corocznie dokonywana przez ASM jest rankingiem obejmującym najwięcej segmentów rynku oraz najbardziej miarodajnym ze wszystkich konkursów w branży budowlanej w Polsce! Wśród wielu rankingów przeprowadzanych w kraju, Budowlana Marka Roku wyróżnia się przede wszystkim obiektywizmem.


Ankietowanym nie sugeruje się w żaden sposób odpowiedzi, dlatego z jednej strony warto zaufać wynikom klasyfikacji, gdy chcemy dokonać najlepszego dla siebie wyboru, z drugiej zaś – skorzystać z renomy, jaką daje zaufanie użytkowników, gdy chcemy wyróżnić się na tle konkurencji. W obu przypadkach dobrze jest wiedzieć co na ten temat ma do powiedzenia rynek.


Informacji o Rankingu Budowlana Marka Roku
udziela:
Joanna Florczak-Czujwid
tel. 24/3557780
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

„Świat Szkła” jest patronem medialnym konkursu „Budowlana Marka Roku 2013”

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne

więcej informacj: Świat Szkła 3/2013

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.