Firma SOMFY na początku kwietnia ruszyła z telewizyjną i internetową kampanią reklamową oraz z nową ofertą promocyjną sprzedaży swoich flagowych produktów.

 

Spoty można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP i TVN oraz w 64 stacjach tematycznych. Kampanię uzupełniać będą reklamy w telewizji Internetowej TVN, a także w serwisie YouTube.

 

 

2016 4 5 3

 

 

Jednocześnie SOMFY uruchamia dwie oferty promocyjne. Pierwsza dotyczy nowego produktu – Connexoona, który jest przeznaczony dla użytkowników rozpoczynających swoją przygodę z inteligentnym domem oraz bardziej zaawansowanego systemu – TaHomy. Producent zapewnia, że przy zakupie jednego z tych dwóch flagowych rozwiązań SOMFY oraz co najmniej sześciu napędów io-homecontrole do rolet, markiz bądź żaluzji, otrzymamy kamerę internetową wewnętrzną lub czujnik temperatury Thermis WireFree io za złotówkę.

 

Druga oferta Somfy dotyczy napędów do bram działających w technologii io-homecontrole. Przy zakupie dowolnego napędu IO do bram Somfy użytkownik końcowy dostanie Connexoona Access w pakiecie. Dodatkowo będzie miał możliwość zakupu drugiego napędu IO w niższej cenie.

 

 

2016 4 6 2

 

 

Promocja potrwa do 31 maja br. Więcej na ten temat na stronie www.somfy.pl/promocje .

 

 

Łukasz Antkiewicz

 

 


Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 04/2016

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.