Naszym zdaniem, liczba gości z branży szklarskiej na targach GLASS 2017 była porównywalna z ubiegłym rokiem, natomiast odnieśliśmy wrażenie, że znacznie więcej klientów przyjechało z konkretnym zamiarem kupna danego produktu.

 

O ile w tamtym roku wielu gości chciało tylko obejrzeć potencjalnie interesujące ich maszyny, to w tym roku ich postawa była dużo bardziej zdecydowana.

 

Dużym zainteresowaniem, prawdopodobnie ze względu na debiut oraz wyjątkowe dla tej klasy maszyny funkcje, cieszyła się nasza automatyczna wiertarka, której pokaz – zdaniem wielu klientów – może dość mocno wpłynąć na ich plany zakupowe w następnym roku. 

 

 

2017 12 10 8

 

2017 12 10 9

 

2017 12 10 10

 

 

Bogusław Pawlikiewicz


ExpoGlass

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 12/2017

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.