Celem konkursu jest zaproponowanie unikalnej formuły prezentacji produktów GLASSOLUTIONS POLSKA jako „wiodącego na rynku producenta szkła budowlanego, hartowanego i laminowanego”.

 

W kryteriach oceny jury skupi się na oryginalności projektu aranżacji wnętrza stanowiącego wizytówkę firmy.

 

Projektowana przestrzeń pomieszczeń ma stać się pretekstem dla rozwiązania uniwersalnego, możliwego do aplikacji w innych wnętrzach.

 

Przewidziana została łączna suma nagród w wysokości 13 000 zł. 

 

Terminarz konkursu:
- ogłoszenie konkursu 03.10.2011 r.,
- ogłoszenie wyników 16.12.2011 r.

 

Więcej na www.szklane-konstrukcje.com oraz www.sarp.katowice.pl 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym

inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne

więcej informacj: Świat Szkła 10/2011

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.