FUTURA P
Szlifierki dwustronne ze ściernicami garnkowymi, dostępne w wersjach z 10, 11 i 12 wrzecionami.

Ich głównymi innowacjami w porównaniu ze standardowymi systemami są:
􀁺 maksymalne wymiary szkła od 2000 do 6000 mm;
􀁺 sterowanie całkowicie przez sterownik numeryczny Osai S 510/s;
􀁺 możliwość zainstalowania pierwszej ściernicy diamentowej peryferyjnej, oscylacyjnej, dla uzyskania większej prędkości obróbki zgrubnej szkła;
􀁺 możliwość zainstalowania falownika na wrzecionach diamentowych dla lepszego wykończenia;
􀁺 zaawansowana motoryzacja ściernic diamentowych dla automatycznego zmieniania, za pomocą oprogramowania, szerokości gwintów;
􀁺 nacisk tarcz polerskich sterowany automatycznie przez CN, do wyzerowania set-up i zmiany grubości;
􀁺 system sprawdzania wymiarów szkła na wyjściu, w celu natychmiastowego skorygowania parametrów, jeżeli tarcze ścierne się zużyją;
􀁺 automatyczne zarządzanie całej linii za pomocą kodów kreskowych;
􀁺 system do obróbki szkła o niskiej emisji (low-e).

  

FUTURA T
Szlifierki dwustronne z tarczami peryferyjnymi, dostępne w wersjach z 2, 3, 4 wrzecionami.

Główne innowacje w stosunku do standardowych systemów to:
􀁺 maksymalne wymiary szkła od 1200 do 2600 mm;
􀁺 sterowanie całkowicie przez sterownik numeryczny Osai S 510/s;
􀁺 zastosowanie systemu do wymiany wszystkich narzędzi i restartowania maszyny w maksymalnie 15 minut;
􀁺 4 wrzeciona do ostrych krawędzi, jedno przeznaczone do narożnika szkła, aby zapewnić jeszcze większą prędkość obróbki;
􀁺 otwarcie/zamknięcie ruchomej poprzeczki aż do 25 m/min za pomocą koła zębatego-zębatki;
􀁺 automatyczne zarządzanie całej linii za pomocą kodów kreskowych;
􀁺 system do obróbki szkła o niskiej emisji (low-e).

Wszystkie szlifierki dwustronne CMS BREMBANA mogą być w późniejszym czasie dostosowane do szczególnych wymagań Klientów.

Aby zwiększyć poziom automatyzacji, nowe szlifierki dwustronne CMS BREMBANA mogą ponadto być wyposażone również w systemy do automatycznego załadunku-rozładunku za pomocą manipulatorów z ssawkami, z możliwością – jako jedne na świecie – automatycznego wprowadzenia papierowych pasków pomiędzy jedną a drugą taflą szkła podczas rozładunku.

ITALCOMMA

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym

inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne

więcej informacj: Świat Szkła 10/2011

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.