FUTURA P
Szlifierki dwustronne ze ściernicami garnkowymi, dostępne w wersjach z 10, 11 i 12 wrzecionami.
Ich głównymi innowacjami w porównaniu ze standardowymi systemami są:
maksymalne wymiary szkła od 2000 do 6000 mm;
sterowanie całkowicie przez sterownik numeryczny Osai S 510/s;
możliwość zainstalowania pierwszej ściernicy diamentowej peryferyjnej, oscylacyjnej, dla uzyskania większej prędkości obróbki zgrubnej szkła;
możliwość zainstalowania falownika na wrzecionach diamentowych dla lepszego wykończenia;
zaawansowana motoryzacja ściernic diamentowych dla automatycznego zmieniania, za pomocą oprogramowania, szerokości gwintów;
nacisk tarcz polerskich sterowany automatycznie przez CN, do wyzerowania set-up i zmiany grubości;
system sprawdzania wymiarów szkła na wyjściu, w celu natychmiastowego skorygowania parametrów, jeżeli tarcze ścierne się zużyją;
automatyczne zarządzanie całej linii za pomocą kodów kreskowych;
system do obróbki szkła o niskiej emisji (low-e).
FUTURA T
Szlifierki dwustronne z tarczami peryferyjnymi, dostępne w wersjach z 2, 3, 4 wrzecionami.
Główne innowacje w stosunku do standardowych systemów to:
maksymalne wymiary szkła od 1200 do 2600 mm;
sterowanie całkowicie przez sterownik numeryczny Osai S 510/s;
zastosowanie systemu do wymiany wszystkich narzędzi i restartowania maszyny w maksymalnie 15 minut;
4 wrzeciona do ostrych krawędzi, jedno przeznaczone do narożnika szkła, aby zapewnić jeszcze większą prędkość obróbki;
otwarcie/zamknięcie ruchomej poprzeczki aż do 25 m/min za pomocą koła zębatego-zębatki;
automatyczne zarządzanie całej linii za pomocą kodów kreskowych;
system do obróbki szkła o niskiej emisji (low-e).
Wszystkie szlifierki dwustronne CMS BREMBANA mogą być w późniejszym czasie dostosowane do szczególnych wymagań Klientów.
Aby zwiększyć poziom automatyzacji, nowe szlifierki dwustronne CMS BREMBANA mogą ponadto być wyposażone również w systemy do automatycznego załadunku-rozładunku za pomocą manipulatorów z ssawkami, z możliwością – jako jedne na świecie – automatycznego wprowadzenia papierowych pasków pomiędzy jedną a drugą taflą szkła podczas rozładunku.
ITALCOMMA
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
więcej informacj: Świat Szkła 10/2011