Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 05 okladka

 5/2019

wydanie dwujezyczne (pol-ang)

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

gpd2019 480x100  

 LiSEC SS Konfig 480x120

PlotComplex baner

 

 

OKNOPLAST, jako jedyna firma z Polski, został przyjęty do stowarzyszenia Bundesverband Flachglas
Data dodania: 09.02.19

W październiku 2018 roku OKNOPLAST, czołowy producent stolarki okiennej PVC w Europie, oficjalnie został przyjęty do niemieckiego Bundesverband Flachglas, czyli Stowarzyszenia Producentów Szyb Zespolonych. To pierwszy polski producent, który został członkiem tej prestiżowej organizacji.

 


Stowarzyszenie to powstało w 1987 roku. Obecnie należy do niego ponad 110 firm członkowskich z około 220 oddziałami. Główne biuro znajduje się w Troisdorf, w okolicy niemieckiej Kolonii. Do najważniejszych zadań stowarzyszenia należą m.in. standaryzacja jakości produktów, ulepszanie technologii, reprezentacja wspólnych interesów organizacji, a także działania public relations i promocja branży.

 


— Cieszymy się, że zostaliśmy pierwszą polską firmą docenioną przez stowarzyszenie Bundesverband Flachglas, które zrzesza pionierów naszej branży. Współpraca z organizacją pozwoli nam nie tylko nadal rozwijać się na rynku niemieckim, lecz także dbać o utrzymanie standardów odnośnie produktów oraz wspólnych interesów w całej Europie — powiedział Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy OKNOPLAST.

 

 

 2019 02 09 1

Jens Eberhard, Szef Rynku Niemieckiego Grupy OKNOPLAST (żródło: materiały OKNOPLAST)

 


OKNOPLAST od lat jest związany z rynkiem niemieckim. Był to pierwszy kraj zagraniczny, w którym firma rozpoczęła sprzedaż swoich produktów. — Kiedy Polska weszła do Unii Europejskiej, wiedzieliśmy, że jest to dla nas idealna szansa na rozwój i ekspansję. W pierwszej kolejności, w 2004 r. zdecydowaliśmy się na podbój rynku niemieckiego. Od tamtego czasu sukcesywnie budujemy naszą pozycję w Niemczech, a dziś jest to dla nas jeden z kluczowych regionów — komentuje Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy OKNOPLAST.

 


Kluczem do sukcesu firmy jest umiejętność dopasowania oferty do danego rynku. Niemieccy konsumenci przykładają szczególną uwagę do jakości oferowanych produktów, ważne są dla nich parametry oraz standardy związane z oknami. OKNOPLAST w ciągu 24 lat działalności opracował ponad 50 innowacyjnych rozwiązań. Dzięki niekonwencjonalnemu myśleniu firma kreuje trendy w branży okiennej w Polsce i za granicą i wyznacza kierunki rozwoju rynku na przestrzeni kolejnych lat.


Więcej informacji na stronie: www.oknoplast.com.pl

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji:  Świat Szkła 2/2019

 

Czytaj także --

 

 

01 chik
01 chik