W sumie 18 450 odwiedzających przeszło przez bramy targów Vitrum 2015. 19. edycja międzynarodowych targów poświęconej maszynom, urządzeniom oraz produktom specjalnym do obróbki szkła budowlanego i szkła opakowaniowego odbyła się w dniach 6-9 października, na terenach targowych Milano Rho Fiera.

 

 

2015 11 3 1

 

 

W przypadku tegorocznej edycji, spotkanie w Mediolanie przedstawicieli przemysłu szklarskiego z całego świata potwierdziło, że targi Vitrum mają status targów branżowych najwyższej rangi międzynarodowej. W ciągu czterech dni targów, impreza przyciągnęła gości wysokiego kalibru, zarówno z Włoch (9032), jak też z zagranicy (9418) – specjalistów z branży w zakresie wiedzy technicznej i handlowej. 

 

Liczby przedstawiają pozytywny obraz obecnej edycji targów, podobnie jak w przypadku poprzedniej edycji – stwierdziła Renata Gaffo, dyrektor Vitrum – Utrzymała ona taki sam poziom, jak edycja Vitrum 2013, tak pod względem liczby wystawców (ok. 350 firm z 25 krajów), przestrzeni wystawowej netto (ok. 20 000 m2), a nawet podobna była ilość osób odwiedzających targi (prawie 19 000 osób). W ostatnich latach na rynku zaobserwowano coś w rodzaju „doboru naturalnego", który faworyzuje te firmy, które inwestują w innowacje. Organizatorzy Vitrum 2015 zapewnili wysokiej jakości kontakty biznesowe na stoiskach wystawców, a zainteresowanie wykazane na targach potwierdziło zauważalne oznaki ożywienia na rynku. Coraz bardziej targi Vitrum stają się znane jako niezwykłe wydarzenie wymiany wiedzy technicznej , które koncentruje się na najbardziej innowacyjnych aspektach przemysłu przetwórstwa szkła. Ten szczególny nacisk na innowacje sprawia, że targi są bardzo popularne wśród wystawców i zwiedzających. 

 

 

2015 11 3 2

 

 

Sukces targów Vitrum 2015 jest efektem pracy całego zespołu organizacyjnego i wspólnych działań z poszczególnymi podmiotami w branży szklarskiej – potwierdza Dino Zandonella Necca, Prezes Vitrum – Dowodem na to były specjalne wydarzenia organizowane w ciągu czterech dni targowych, będące owocem licznych umów partnerskich podjętych z różnymi organizacjami. Wystawa The GLASS. THE GREAT UNEXPECTED, 30 edycja Konferencji A.T.I.V. i wiele innych inicjatyw, które zostały dobrze przyjęte przez zwiedzających i wystawców. Potwierdziły one niezwykłą widowiskowość pokazów produkcji i obróbki szkła, przekazały wiedzę na temat aspektów technologicznych i projektowych, a także pokazały rozwój tej wiedzy w aspekcie historycznym i kulturowym, co też należało tradycyjnie do głównych celów Vitrum.

 

Wszyscy wystawcy mogli zwiększyć obroty swoich firm poprzez spotkania B2B z odbiorcami z całego świata, ponownie potwierdzając rolę Vitrum jako jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń branży szklarskiej w tym roku.

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 11/2015

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.