Ogólnopolski Program Promocji i Jakości w Polskich Przedsiębiorstwach, jest inicjatywą mającą na celu promocje firm, które ze szczególną uwagą podchodzą do kwestii jakości i wysokich standardów pracy. Jest on skierowany w szczególności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw pozwalając im m.in. wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym, polskim rynku. Przy wyborze laureatów, kapituła konkursu bierze pod uwagę m.in. wdrożone systemy jakości np. ISO czy BRC, systemy bezpieczeństwa żywności, a także uwzględnianie wysokich standardów w misji przedsiębiorstwa oraz zaangażowanie w stałe podnoszenie jakości przez pracowników firmy.

Uni-Fix, który zapewnił firmie Den Braven nagodę „Jakość Roku 2009”, jest jednoskładnikowym klejem-uszczelniaczem, stworzonym na bazie modyfikowanych silanów. Dzięki temu, trwale zachowuje on swoją elastyczność, nawet po utwardzeniu. Jego łatwość użycia, wszechstronność zastosowań i przede wszystkim unikalne właściwości powodują, że zyskał on uznanie nie tylko w oczach profesjonalistw zawodowo zajmujących się pracami remontowo-wykończeniowymi, ale również użytkowników dokonujących samodzielnych napraw w domu.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.