20151010Soudal POID kampania edukacyjna DOBRY MONTAZFirma Soudal jako wiodący producent chemii budowlanej jest jednym z głównych partnerów ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dobry Montaż”. Właśnie ruszyła jej druga edycja, której celem jest zbudowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu stolarki otworowej.

 

Ogólnopolska kampania „Dobry Montaż” ma uświadomić klientom indywidualnym, że nieprawidłowo zamontowane okna, drzwi czy bramy nie zachowają swoich wysokich parametrów termicznych, akustycznych i użytkowych. W przypadku montażu nie spełniającego norm budowlanych, nie można liczyć na energooszczędność. Dlatego ważny jest profesjonalny montaż stolarki otworowej, a także dobór odpowiednich produktów i sprawdzonych systemów. Soudal wspiera kampanię i dodatkowo wpisuje się w jej założenia poprzez realizację warsztatów dla montażystów.


- Soudal realizuje działania edukacyjne szkoląc wykonawców w zakresie montażu stolarki otworowej z zastosowaniem rozwiązania systemowego „Soudal Window System” potwierdzonego Aprobatą Techniczną ITB. Warsztaty prowadzą nasi najlepsi eksperci, a do bezpłatnego w nich udziału zapraszamy profesjonalistów z całej Polski. Prawidłowe zastosowanie produktów i technologii SWS, gwarantuje spełnienie najbardziej rygorystycznych norm szczelności stolarki okiennej drewnianej i PVC.” – mówi Michał Sawicki, kierownik działu technicznego Soudal.


Organizatorzy kampanii „Dobry Montaż” zwracają szczególną uwagę na potrzebę edukacji przyszłych wykonawców już na poziomie szkół średnich i uczelni technicznych. Dlatego w tym roku zostały zaplanowane spotkania ze studentami m.in. Politechniki Warszawskiej oraz bezpłatne kursy stolarki otworowej. Związek POiD podjął też starania w kierunku wprowadzenia do klasyfikacji zawodów i specjalności – zawodu stolarza budowlanego oraz ujęcie go w ramy formalnej edukacji.


Jednym z założeń tegorocznej kampanii jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców indywidualnych, ekip montażowych, a także ludzi młodych, wchodzących do zawodu. Promocja „Dobrego Montażu” zaplanowana została także w kanałach social media. W związku z tym we wrześniu uruchomiono profil na portalu społecznościowym Facebook – www.facebook.com/dobrymontaz.

 


Wśród partnerów popierających akcję są wiodące firmy związane z branżą stolarki budowlanej: AIB, Anwis, FAKRO, Hörmann, POL-SKONE, PORTA KMI Poland, Proline, Marcopol, Soudal i Wiśniowski.
Patronem Merytorycznym akcji jest Instytut Techniki Budowlanej.

 

więcej informacji: www.cieplymontaz.com.pl , www.soudal.pl/cieply-montaz-sws; blog www.polubiszremont.pl 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.