Prawie 70% mężczyzn i nieco ponad 30% kobiet przyznaje się do majsterkowania. Tak przynajmniej wynika z zainteresowań deklarowanych przez użytkowników portalu społecznościowego Facebook. Wygląda też na to, że idea „zrób to sam” staje się coraz bardziej popularna wśród młodych ludzi.

 

20160129bosch dremmel PT2c-01.16

 

 

Według danych z portalu, największą grupę majsterkowiczów zarówno wśród Pań i Panów stanowią osoby w wieku 18-44 lat, dla których hand made stało się wartością samą w sobie.

 

Jako producenta elektronarzędzi bardzo nas cieszy ten trend. Wiemy, że narzędzia Dremel są znane większości polskich majsterkowiczów, którzy przy ich pomocy stworzyli własnoręcznie niejedną unikalną i dizajnerską rzecz – mówi Katarzyna Nasalska, Regional Brand Manager Dremel.

 

Epoka do-it-yourself

Fakt, że wśród majsterkowiczów przeważają Panowie nikogo nie dziwi. Natomiast w ostatnim czasie za majsterkowanie coraz częściej zabierają się również Panie.

 

W czasach panowania sieciówek i masowości tęsknimy za unikalnością. Szukamy sposobów na wyróżnienie się. Kobiety rozumieją, że kreatywne i oryginalne przedmioty nadają wnętrzom niepowtarzalnego charakteru. Dodatkowo stworzone własnoręcznie drobiazgi takie jak: stolik, doniczka, bombka pozwalają wyrazić siebie – mówi Dorota Lewandowska, blogerka BabaMaDom

 

Marki z segmentu Home&Living dostrzegają, że ich odbiorcy mają zapotrzebowanie na treści typu do-it-yourself, dlatego wychodzą im naprzeciw, dostarczając wszelkiego rodzaju inspiracji. Dodatkowo pomysły, sugestie i natchnienie można czerpać z coraz większej liczby blogów i portali. Dlatego bycie majsterkowiczem w dzisiejszych czasach jest łatwiejsze. Nie bez znaczenia jest dostęp do szerokiego asortymentu wśród narzędzi: małych, poręcznych, wygodnych i precyzyjnych z mnóstwem funkcji.


W ofercie Dremela każdy majsterkowicz znajdzie coś dla siebie. Nasze flagowe produkty takie jak np. Dremel 3000 cieszą się ogromną popularnością także wśród kobiet. Panie cenią wygodę jego użytkowania i precyzję. Dodatkowo oferujemy duży wybór osprzętu i przystawek, które znacząco poszerzają zakres zastosowań narzędzi - od szlifowania, polerowania, cięcia aż po grawerowanie – dodaje Katarzyna Nasalska, Regional Brand Manager Dremel.

 

Więcej informacji o marce Dremel można znaleźć na:
- stronie www.dremeleurope.com
- platformie www.pomyslodajnia.pl
- profilu FB Dremel: www.facebook.com/DremelPolska

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.