20160304image001Budowanie pozycji marki produktów w świadomości użytkowników to z pewnością jeden z kluczowych elementów strategii marketingowych Państwa firmy. Branding przynosi owoce w postaci przywiązania do produktu, nawet kosztem wyższej ceny, ale to wymaga zaangażowanej długoterminowej strategii. Obietnice zawarte w komunikatach marketingowych Państwa produktów wymagają potwierdzenia bezpośrednich użytkowników, których lojalność zrodziła się w procesie serii korzystnych doświadczeń z marką.

 

 

Szczególnie ważnymi dla odbiorców informacjami zwrotnymi są niezależne opinie grona użytkowników różnych produktów z szerokiej gamy materiałów budowlanych. Misją Rankingu Budowlana Marka Roku jest poznanie preferencji wykonawców oraz szeroka informacja do rynku. Służy temu pakiet promocyjny przygotowany dla Uczestników Rankingu. Internet, prasa drukowana, media społecznościowe to kanały, które zostaną wykorzystane do celów promocji.

 

Szczegóły pakietu promocyjnego, który jest nadal rozbudowywany, zawarte są w Regulaminie.

 

Tegoroczna edycja Rankingu obejmuje 43 kategorie klasyfikacji materiałów budowlanych. Uczestnicy Rankingu otrzymają raport rynkowy dotyczący kategorii, w której startują. W raporcie zawarte zostaną informacje nt. pozycji marek konkurencyjnych w danym segmencie na przestrzeni 4 lat. Dodatkowo, firmy, które zgłoszą się do Rankingu do 15 marca 2016 r. otrzymają zestawienie marek postrzeganych w danym segmencie rynku jako nowoczesne. Zapraszamy do Rankingu i pozyskania wiedzy nt. pozycji Państwa marki na rynku.

 

Więcej informacji na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.