20160909 POID kampania edukacyjna DOBRY MONTAZ logo rgb 1000pxCodziennie tysiące monterów w Polsce wykonuje instalację produktów stolarki budowlanej.

 

Niejednokrotnie jakość usług pozostawia jednak wiele do życzenia.

 

Dlatego Związek POiD prowadzi szereg działań mających na celu poprawę tej sytuacji.

 

Jednym z nich jest ogólnopolska kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ”, w ramach której w roku szkolnym 2016/2017 w szkołach zawodowych utworzone zostały klasy patronackie.

 

 

 

20160909 poid DOBRY MONTAZ klasy patronackie rozpoczecie roku szkolnego Bialystok 1


Zespół Szkół Budowlanych w Poznaniu, Zespół Szkół Zawodowych Nr 5 w Białymstoku oraz Państwowe Szkoły Budownictwa w Bytomiu to trzy placówki, w których powstały klasy patronackie „DOBRY MONTAŻ”.

To jedno z nowych działań realizowanych w ramach trwającej od 2014 roku kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”, której celem jest szerzenie wiedzy i zwiększanie świadomości w zakresie prawidłowego montażu wyrobów stolarki budowlanej.


– Ostatnie lata są niezwykle dynamiczne w budownictwie, rozwijają się nowe technologie i niestety, programy nauczania nie nadążają za postępem technicznym. Dlatego, chcąc przygotować absolwenta z szeroką wiedzą na współczesny, zmieniający się rynek pracy, poszukujemy kontaktów z firmami, pracodawcami, producentami z branży budowlanej.

Jedną z takich form współpracy jest „DOBRY MONTAŻ” – mówi Anna Hyla, Dyrektor PSB w Bytomiu. – Wiemy, że projekt jest szansą na dalszy rozwój szkoły, ale przede wszystkim, na rozwój ucznia, który idąc na rynek pracy będzie posiadał dodatkowe kwalifikacje i umiejętności – dodaje.

 

20160909 poid DOBRY MONTAZ klasy patronackie rozpoczecie roku szkolnego Bialystok 2


Klasy patronackie powstaną dzięki współpracy placówek szkolnych, Związku POiD oraz zaangażowanych w akcję firm z branży stolarki budowlanej. Kooperacja może przybrać różne formy, m.in. praktyk zawodowych dla uczniów, wyposażenia szkolnych pracowni w niezbędny sprzęt i materiały, szkoleń dla nauczycieli czy też stypendiów dla najzdolniejszych uczniów.


Obok prowadzonej kampanii, Związek POiD aktywnie zaangażował się w powołanie zawodu montera stolarki budowlanej (który obecnie formalnie nie istnieje), organizuje kursy i opracowuje podręczniki do nauki dla przyszłych monterów.

 

20160909 POiD 20lat organizacji branzowej logo rgb


Kampanię „DOBRY MONTAŻ” w charakterze Partnerów wspierają firmy: AIB, Anwis, FAKRO, GERDA, Hörmann, Pol-Skone, Porta, PROLINE, SOUDAL, Stolbud-Włoszczowa i Klimas Wkręt-Met.

 

 

wytyczne montazu

    Informacje na temat Wytycznych montażu mozna uzyskać bezpośrednio w redakcji miesięcznika Świat Szkła:

 

 - Agata Kostrzewa  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   

 

 - Agnieszka  Roguska    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


   oraz dziale dystrybucji

   - Iwona Markowska   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 więcej informacji też na stronie o Wytycznych do montaż okien i drzwi zewnętrznych tzw Instrukcja RAL

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.