Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 06 okladka1

Świat Szkła 06/2021

User Menu

 

 ET-160x600-PL-3

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Tagi Globalne

Przykładowe wydanie

Świat Szkła 3/2021

2021 03 okladka1

(do pobrania) 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

20200909przeciwpozarowe przegrody budowlane

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

Katalog 2021 okladka

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 

baner klej do luster 7 7 2021

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
   
Marka dla profesjonalistów
Data dodania: 24.06.08
     W dniu 30 kwietnia w Warszawie odbyła się konferencja prasowa firmy HYDRO BUILDING SYSTEMS, dostawcy systemu WICONA. Przedstawiciele firmy omówili kluczowe zamierzenia firmy i przedstawili obiekty referencyjne – jako dowód wysokiej jakości wyrobów firmy.


    Pod marką WICONA od sześćdziesięciu lat sprzedawane są na całym świecie produkty do fasad, okien i drzwi. Wysokie wymogi technologiczne, konsekwentne rozwiązania systemowe, wysokie standardy produktów i wykonawcze oraz szeroki zakres usług serwisowych i doradczych doprowadziły do tego, że marka WICONA zajmuje dzisiaj wiodącą pozycję rynkową na obszarze systemaów profili aluminiowych. Za marką WICONA kryje się norweski koncern HYDRO, jedno z wiodących światowych przedsiębiorstw branży aluminiowej. To połączenie daje systemowi WICONA decydujące impulsy do wczesnego rozpoznania globalnych trendów i jest podstawą rozwoju zintegrowanych, przyszłościowych strategii.

    Jednym z największych bieżących wyzwań jest rozwój efektywnych pod względem energetycznym koncepcji budynków, które uwzględniają problemy ocieplenia klimatu, spowodowane stratami energetycznymi. W tym kontekście duże znaczenie mają budynki charakteryzujące się oszczędnym korzystaniem z zasobów, oferującym wysoki komfort użytkowania i zapewniającym zdrowe środowisko pracy i otoczenia mieszkalnego. Jednocześnie w świetle wzrastających cen za energię muszą być one ekonomicznie i długofalowo atrakcyjne dla inwestorów i użytkowników. HYDRO BUILDING SYSTEMS rozpoznał te potrzeby już przed wieloma laty i odpowiednio nadał kierunek swoim działaniom. Poprzez markę WICONA przedsiębiorstwo oferuje przyszłościowe, energooszczędne rozwiązania mające również na względzie ochronę środowiska.

WICONA znowu silna na rynku polskim
    Firma HYDRO BUILDING SYSTEMS z siedzibą w Ulm zwiększa swoje zaangażowanie na rynku polskim i dąży do ponownego zdobycia przez markę WICONA przodującej pozycji.
    Rozszerzenie aktywności firmy HYDRO BUILDING SYSTEMS w Polsce przypada na fazę wzrostu koniunkturalnego w branży fasad aluminiowych. Boom, który może osiągnąć dwucyfrowy procentowy wynik w skali roku, obejmuje wszystkie segmenty istotne dla HYDRO BUILDING SYSTEMS, czyli budownictwo przemysłowe i gospodarcze, do tego dochodzi nowe budownictwo biurowe i nowoczesne centra handlowe.

Techniczna kompetencja mocną stroną firmy
    Dla HYDRO BUILDING SYSTEMS – dostawcy systemów WICONA najważniejszymi grupami docelowymi, są przedsiębiorstwa wykonawcze stolarki aluminiowej, ponadto inwestorzy, projektanci i architekci. Dla tych ostatnich grup docelowych szczególną wagę mają usługi doradcze świadczone przez system WICONA przed realizacją projektu.

     Tutaj możemy podkreślić kompetencje techniczne naszych pracowników i stworzyć odpowiednie warunki dla udanej realizacji projektu, wyjaśnia Leszek Stodolski, General Manager HBS w Polsce. Kluczowym posunięciem rynkowym jest jednakże techniczne kompleksowe wsparcie i doradztwo wykonawców.

    Od momentu ponownego wejścia marki WICONA na rynek polski w roku 2005 firma HYDRO BUILDING SYSTEMS bardzo dużą wagę przykłada do ostrożnego i poważnego powiększania kręgu stałych klientów wśród zakładów wykonawczych zajmujących się konstrukcjami metalowymi oraz do umacniania zaufania do marki u dotychczasowych kontrahentów. Osiągnięto w międzyczasie oba cele, więc dzisiaj firma jest w stanie planować i wspólnie generować wzrost wraz z lokalnymi przedsiębiorstwami z tej branży. Imponujące obiekty referencyjne: Allianz, Topaz, Nefryt i inne, są dowodem na to, że rynek dojrzał już do zaawansowanych systemów fasadowych o najwyższej jakości.

Bliskość klienta i siła innowacji
    Podstawowym warunkiem prawidłowego przebiegu realizacji zlecenia są krótkie i terminowe dostawy profili aluminiowych, akcesoriów i okuć. W każdej chwili można spełnić ten warunek dzięki strategicznie optymalnej lokalizacji centrum logistycznego Gerstungen w centralnej części Niemiec. 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik