20170707LATTUADA123a6Jest to temat, wokół którego skupia się koncepcja nowego wizerunku reklamowego. Odcisk palca, pozostawiający unikalny i charakterystyczny znak, ujawnia nam inną naturę LATTUADY: amerykańską.

 

Nowa tożsamość jest pokazana, ale jakość, dla której marka LATTUADA jest rozpoznawana na rynku, pozostaje nienaruszona.

 

4,390 mil - LATTUADA przeszła tę drogę,
aby być bliżej:

- bliżej, aby lepiej poznać potrzeby
- bliżej, aby szybkie przekazać odpowiedzi
- bliżej w celu skrócenia czasu i kosztów oraz usprawnienia serwisu
- bliżej, aby wejść na tak ważny rynek, który jest w stanie nagrodzić za wysoką jakość produktów, które może zaoferować LATTUADA

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.