Ludzki mózg jest tak zbudowany, że zapamiętuje zapachy bardzo często kojarząc je z konkretnymi produktami, miejscami czy przeżyciami. Możemy zapomnieć obraz, dźwięk, ale zapach na długo zostaje w naszej pamięci. Marketerzy postanowili to zjawisko wykorzystać jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej. Tak powstał aromamarketing.

 

20170808fakro Zawieszka-zapachowa2

 

Działalność FAKRO idealnie wpisuje się w najnowsze marketingowe trendy. Siedziby FAKRO zostały wyposażone w dozowniki z zapachem firmowym. Unikatowy zapach skomponowany jest z przeplatających się nut jabłka i bergamotki, które zestawione są ze współgrającymi aromatami drzewa sandałowego, oliwnego oraz cedru, a także szczypty wanilii.


Można poczuć go przekraczając próg recepcji, sal konferencyjnych, sal szkoleniowych i montażowych.

 

Zapach prezentowany będzie również w wybranych salonach oferujących stolarkę pionową INNOVIEW podkreślając wyjątkowość okien fasadowych, ich najwyższą jakość i ekskluzywny styl.

 

20170808fakro Aromatyzer

 

Dla szerszego grona zapach FAKRO dostępny jest również w postaci gadżetu – ożywczego odświeżacza samochodowego.
Obecnie marketing zapachowy to jedna z dziedzin wspierających sprzedaż bezpośrednią. Właściwie dobrany aromat może skutecznie wpływać na człowieka, na jego nastrój, samopoczucie, decyzje. Zapachu nie można zignorować, jest odbierany niezależnie od naszej woli, a odpowiednio dobrany sprawia, że Klienci identyfikują go z firmą i postrzegają jako bardziej ekskluzywną, sprzedającą produkty o wyższej jakości – komentuje Sławomir Gawlik – Dyrektor Marketingu Grupy FAKRO.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.