30 stycznia (wtorek) specjaliści z zakresu marketingu zaprezentują najnowsze trendy i rozwiązania, które skutecznie wpłyną i poprawią efektywność firmy zarówno pod kątem optymalizacji procesów produkcji i rozszerzania portfolio oferowanych produktów, jak i wzmocnienia roli i świadomości marki czy także odpowiedniego zaaranżowania przestrzeni sprzedażowej.

 

20180112budma 1b 


4 RESULTS

Jak współcześnie zwiększać efektywność przedsiębiorstwa zarówno w obszarach operacyjnych jak i rynkowych? Nowe metody usprawnień i inspiracje efektami wdrożeń z polskich przedsiębiorstw.

 

TOTAL PRODUCTIVE MAINTENANCE (TPM) to całościowy program ciągłego rozwoju pracowników i organizacji oraz zmiany kultury zakładu produkcyjnego w celu wypracowania maksymalnej efektywności maszyn i urządzeń.


TRAINING WITHIN INDUSTRY (TWI) - Program rozwoju kompetencji pracowników różnych szczebli w celu wzrostu efektywności i jakości procesów. TWI pozwala m.in. na szybkie wdrożenie nowych pracowników, rozwój umiejętności między stanowiskowy czy także wyższą produktywność w krótszym czasie realizacji.


STRATEGIA JEST DLA AMATORÓW, EGZEKUCJA (WDROŻENIE) DLA PROFESJONALISTÓW, CZYŻ NIE? - CZYLI JAK SPRZEDAŻ WSPÓŁGRA Z PRODUKCJĄ - Optymalizacja portfolio produktów/usług, która pozwala maksymalizować zysk ze sprzedaży i poprawić pozycję konkurencyjną firmy to kluczowe zagadnienie dla dalszego, stabilnego rozwoju firmy.

 

Agencja Marketingowa MOMA
Budowa marki i planowanie komunikacji marketingowej w branży budowlanej.
Marta Cała-Sturzbecher, ekspert w zakresie strategii komunikacji marek, przedstawi elementy budowy marki ze szczególnym uwzględnieniem dobrych i złych przykładów z branży. Poznamy także najważniejsze elementy planowania marketingowego, w tym idei praktycznego podejścia do segmentacji i pozycjonowania marki na rynku docelowym. Wykład uzupełni prezentacja zestawu narzędzi marketingowych wspierających wzrost wizerunku marki.


Błachowski i Partnerzy
Błędy krytyczne – tak Sprzedaż traci zysk.
Model „Błędów krytycznych” odwraca najbardziej popularny schemat patrzenia na proces sprzedaży polegający na ciągłym szukaniu nowych rozwiązań. W tym modelu sprawdzanie nowych rozwiązań oczywiście także jest istotne, ale kluczem jest dokładna analiza pełnego procesu oraz identyfikacja błędów popełnianych na poszczególnych jego etapach. Każda firma posiada niewykorzystane zasoby, których w natłoku codziennych zadań się nie dostrzega. A błędy krytyczne powodujące największą utratę zysków, są powtarzalne i popełniane w różnych branżach.


Jakie są błędy krytyczne i gdzie ich szukać w swojej firmie? Jakie są narzędzia do ich identyfikacji i naprawy? Jak wzmacniać sprzedaż w oparciu o istniejące zasoby i najmocniejsze strony firmy?
Przyjdź na 45-minutowe spotkanie i spójrz na swój biznes z innej perspektywy. Wysłuchaj case study i doświadcz jak i gdzie Sprzedaż traci zysk.


Marek Borowiński
Sklepowe Rewolucje, czyli jak zaaranżować punkt handlowy, aby przyciągnąć większą ilość klientów i zwiększyć sprzedaż?
Marek Borowiński to popularny „Shop Doctor – lekarz sklepów”, dzięki któremu powierzchnia sprzedażowa zyskuje nowe oblicze, bardziej przyjazne klientom, a co najważniejsze wpływające na wzrost sprzedaży. Dr Marek Borowiński specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży.


AGENDA:
30 stycznia (wtorek), Scena Inspiracje, pawilon nr 5.
10:00 – 13:50 – 4 Results
14:00 – 14:45 – MOMA Marketing
15:00 – 15:45 – Błachowski i Partnerzy

31 stycznia (środa), Scena Inspiracje, pawilon nr 5.
15:30 – 16:30 – Marek Borowiński

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.