Czytaj także -

Aktualne wydanie

2020 04 okladka

Świat Szkła 04/2020

User Menu

 20191104-V1-BANNER-160x600-POL

 20200212a-SWIAT-SZKLA-HALIO-160X600-V3

  

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 

 Baner 2

WIŚNIOWSKI nagrodzony za innowacyjne rozwiązania branży stolarki
Data dodania: 31.03.18

Wybrano najlepsze produkty branży stolarki. Wyróżnienia z rąk przedstawicieli Informatora Branżowego Stolarka VIP powędrowały do dwóch produktów marki WIŚNIOWSKI. Nagrodzone zostały automatyczne drzwi tarasowe podnoszone-przesuwne HS oraz kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie.

 

20180321wisniowski

 

Od początku działalności rozwój i innowacyjność są dla firmy WIŚNIOWSKI kwestiami kluczowymi. To dzięki nim udało się wypracować renomę i markę, która dziś jednoznacznie kojarzy się z najwyższą jakością i solidnością. O sile marki świadczą także liczne nagrody. Tym razem tytuł Innowacyjne Rozwiązania Branży Stolarki, uzyskały dwa produkty marki WIŚNIOWSKI.

 

Pierwszym z nich są automatyczne, podnoszono-przesuwne drzwi tarasowe HS. Dzięki dodaniu do nich napędu i to w wersji io, możemy włączyć go w świat inteligentnych technologii smartCONNECTED. Jury doceniło funkcjonalność i ponadczasowość tego rozwiązania.

 

Drzwi te idealnie sprawdzają się w budynkach jednorodzinnych, apartamentach lub hotelach. Dodatkowo, zastosowanie niskiego progu znacząco wpływa na komfort użytkowania i stanowi idealne rozwiązanie dla osób mających problemy z poruszaniem się. Drugim nagrodzonym produktem jest najnowsza kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie i to w 16 wyjątkowych, strukturalnych barwach.

 

20180321wisniowski1

 

 

Ta kolekcja łączy przede wszystkim cechy projektowania zorientowanego na spójność przestrzeni. Inspiruje, tworzy oraz wyznacza trendy, których design oparty jest o niepowtarzalny, jednolity wygląd. Najnowsze wyróżnienie to tylko potwierdzenie wysokiej jakości produktów, konkurencyjności i walorów użytkowych tej marki.

 

 

„Cieszymy się, że proponowane przez nas rozwiązania pozwalają nie tylko spełniać oczekiwania inwestorów, ale również uczestniczyć w wyznaczaniu rynkowych trendów i kreowaniu otaczającej nas rzeczywistości. Już na etapie projektowania, niezależnie od rodzaju produktu nad którym pracujemy, pozostajemy wierni dobrej praktyce projektowej i wartościom takim jak spójność i innowacyjność – podkreśla Katarzyna Świderska - dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

WIŚNIOWSKI

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik