20190101POiD DOBRY MONTAZ logo rgbOrganizowana przez Związek POiD kampania „DOBRY MONTAŻ” to nie tylko działania skierowane do inwestorów indywidualnych, którzy na co dzień korzystają z wyrobów stolarki budowlanej. W ramach akcji realizowana jest także współpraca ze szkołami branżowymi, gdzie utworzone zostały klasy patronackie „DOBRY MONTAŻ”.

 

Ich uczniowie mogą korzystać z licznych szkoleń i czerpać praktyczną wiedzę na temat prawidłowej instalacji okien, drzwi, bram garażowych, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań.


Już po raz trzeci w ramach kampanii „DOBRY MONTAŻ” realizowana jest współpraca z wybranymi szkołami branżowymi z całej Polski. W bieżącej odsłonie akcji, w roku szkolnym 2018/2019, klasy patronackie „DOBRY MONTAŻ” powstały w trzech placówkach szkolnych – Państwowych Szkołach Budownictwa im. prof. Mariana Osińskiego w Gdańsku, Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół nr 1 w Zbąszyniu.


W ramach kooperacji przewidziane są różnego rodzaju działania, m.in. szkolenia montażowe, spotkania z ekspertami firm-Partnerów kampanii czy też doposażenie szkolnych pracowni w profesjonalny sprzęt i narzędzia. Uczniowie klas patronackich „DOBRY MONTAŻ”, wraz z nauczycielami, odwiedzą także MONTERIADĘ 2019 na targach BUDMA w Poznaniu oraz będą mieli okazję do zwiedzenia zakładów produkcyjnych przedsiębiorstw zaangażowanych we współpracę.

 

Dla najlepszych uczniów przewidziano również specjalne stypendia. Współpraca z klasami patronackimi „DOBRY MONTAŻ” to ważny element zakończonych sukcesem działań Związku POiD zmierzających do utworzenia zawodu montera stolarki budowlanej. Teraz, wraz z całą branżą, Związek POiD będzie aktywnie zabiegał, aby od września 2019 roku w szkołach branżowych utworzone zostały klasy o profilu „monter stolarki budowlanej”, a następnie na rynku pojawili się pierwsi absolwenci.
Działania akcji można na bieżąco śledzić na Facebooku „DOBRY MONTAŻ”


***
Ogólnopolska kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ" to organizowana przez Związek POiD akcja, promująca wśród inwestorów indywidualnych ideę prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Partnerami „DOBREGO MONTAŻU" są firmy: AIB, FAKRO, GERDA, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISPOL, MARCOPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, ROTO i SOUDAL. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni: Instytut Techniki Budowlanej i Polskie Stowarzyszenie Dekarzy. Patronat honorowy nad inicjatywą sprawuje Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.

 

 

wytyczne montazu

    Informacje na temat Wytycznych montażu mozna uzyskać bezpośrednio w redakcji miesięcznika Świat Szkła:

 

 - Agata Kostrzewa  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   

 

 - Agnieszka  Roguska    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


   oraz dziale dystrybucji

   - Iwona Markowska   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 więcej informacji też na stronie o Wytycznych do montaż okien i drzwi zewnętrznych tzw Instrukcja RAL

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.